Kaj prinašajo spremembe na Instagramu?
4. dec 2019
Spremembe so del vsakega poslovanja, zato je dobro, da jih sprejmemo pozitivno in se prilagodimo kar se da hitro. Facebook pa nas s svojimi spremembami ni presenetil prvič in verjetno nas bo še kdaj. Zdi se, da prihaja čas, ko podjetja, posamezniki, predvsem pa vplivneži ne bodo le šteli všečkov in klikov, temveč bodo morali pogledati globje v prodajni lijak.
Osredotočenost na štetje srčkov pod objavami omejuje razsežnosti podjetij in njihovo rast. Predvsem pa dolgoročno uničuje kreativnost in večdimenzionalnost različnih mnenj ter okusov. Veliko več svoje energije bi podjetja morala usmeriti v lastno zgodbo, vizijo in vrednote. Všečki nam ne koristijo, če našo ciljno skupino predstavljajo posebneži, povzdignjeni iz množice slovenskega povprečja. Povedano drugače, če v našo ciljno skupino niso zajete osebe, ki sledijo večini in všečkajo enako kot njihovi prijatelji, družinski člani ali trenutni idoli. Zato je za tista podjetja, ki jih vodi jasna digitalna naravnanost, priporočljivo, da v ospredje postavijo ustreznost in prepoznavnost objav, ne pa števila srčkov pod objavami.
Opomniti velja glavni namen Instagrama že od začetka, in sicer objavljanje kreativnih fotografij. Ravno ta njihova sprememba bo v ospredje postavila poudarek na kakovostni vsebini. Podjetja se bodo (zopet) usmerila k snovanju lastne zgodbe in vizije. Zaradi novih trendov bodo natančno pregledala svoj DNK in morda presenetila s pristnostjo.

Sanja Čekić, vodja oddelka za družbena omrežja,
Agencija Lin&Nil – Andreja Jernejčič