Intervju v oddaji Zajtrk PR'Andreji: Jelko Kacin, ponedeljek, 17. 8., ob 20. uri na TV Vaš kanal.

 
 
 

4. dec 2019

Na Instagramu bo zgodba kmalu bolj pomembna od števila všečkov

Kaj prinašajo spremembe na Instagramu?

 
 
 

4. dec 2019

Na Instagramu bo zgodba kmalu bolj pomembna od števila všečkov

Kaj prinašajo spremembe na Instagramu?

4. dec 2019

Spremembe so del vsakega poslovanja, zato je dobro, da jih sprejmemo pozitivno in se prilagodimo kar se da hitro. Facebook pa nas s svojimi spremembami ni presenetil prvič in verjetno nas bo še kdaj. Zdi se, da prihaja čas, ko podjetja, posamezniki, predvsem pa vplivneži ne bodo le šteli všečkov in klikov, temveč bodo morali pogledati globje v prodajni lijak.

Osredotočenost na štetje srčkov pod objavami omejuje razsežnosti podjetij in njihovo rast. Predvsem pa dolgoročno uničuje kreativnost in večdimenzionalnost različnih mnenj ter okusov. Veliko več svoje energije bi podjetja morala usmeriti v lastno zgodbo, vizijo in vrednote. Všečki nam ne koristijo, če našo ciljno skupino predstavljajo posebneži, povzdignjeni iz množice slovenskega povprečja. Povedano drugače, če v našo ciljno skupino niso zajete osebe, ki sledijo večini in všečkajo enako kot njihovi prijatelji, družinski člani ali trenutni idoli. Zato je za tista podjetja, ki jih vodi jasna digitalna naravnanost, priporočljivo, da v ospredje postavijo ustreznost in prepoznavnost objav, ne pa števila srčkov pod objavami.

Opomniti velja glavni namen Instagrama že od začetka, in sicer objavljanje kreativnih fotografij. Ravno ta njihova sprememba bo v ospredje postavila poudarek na kakovostni vsebini. Podjetja se bodo (zopet) usmerila k snovanju lastne zgodbe in vizije. Zaradi novih trendov bodo natančno pregledala svoj DNK in morda presenetila s pristnostjo.

Sanja Čekić, vodja oddelka za družbena omrežja,

Agencija Lin&Nil – Andreja Jernejčič

 
 
 

Stopite v stik z Andrejo

Pripravljate konferenco za nov izdelek?
Bi radi predstavili svoje podjetje?

Stopite v stik z Andrejo

Vaše dileme bo znala rešiti z znanjem,
bogatimi izkušnjami in svetovanjem.

 
 
 

Medijske objave išče: Kliping, d. o. o., družba za spremljanje in analizo medijev

 
 
 


SLEDITE MI

          

 
 
 
 
STRINJAM SE

Spletna stran uporablja piškotke za boljše delovanje

Z brskanjem po naši spletni strani se strinjate, da lahko uporabljamo piškotke, ki so namenjeni vaši boljši uporabniški izkušnji na naši spletni strani. Za lastne potrebe analitike uporabljamo Google Analytics, ki v ta namen namesti piškotke (izbriši GA piškotke). Več o piškotkih.