Že imate zadnjo Andrejino knjigo 10 x 10 zapovedi za uspešen piar in dober javni nastop? Naročite.

 
 
 

7. apr 2021

Piar je in še vedno v koronačasu »dela« s polno paro

 
 
 

7. apr 2021

Piar je in še vedno v koronačasu »dela« s polno paro

7. apr 2021

Svet se je v koronačasu upočasnil, predvsem pa začel vrteti drugače. Mnoga podjetja, industrije in panoge so se zaprle ali omejile svoje delo. Vse več ljudi je in še dela od doma, mnogo jih je dobilo odpoved, kar nekaj jih je na čakanju na delu. Marsikaj se je spremenilo, dosti stvari se je preselilo na splet. Tudi piar se je v teh razmerah moral prilagoditi, ampak se ni ustavil, daleč od tega, več čas epidemije je »delal« s polno paro. Tako kot to počne v »normalnih« časih, 24 ur na dan. Tudi sedaj, tudi v teh dneh, tudi v teh urah in minutah.

Vrgli so nas v morje

Veliko je bilo izzivov, s katerimi smo se in se še vedno svetovalci za odnose z javnostmi srečujemo v času epidemije. Delali smo skoraj več kot prej, rezultat pa je bil isti, včasih tudi manjši. Vse to zaradi vseh sprememb. Mogoče nisi poznal situacije, na novo si mogel odkrivati neznane stvari, in to ti je vzelo precej časa. Ključna pa je bila hitra reakcija. Novinarske konference so potekale samo preko spletnih kanalov, prav tako dogodki. S klienti, novinarji in uredniki skoraj ni bilo srečanj v živo, ampak prek spletnih oblik ali telefona. Ampak smo se prilagodili. Vrgli so nas v morje, pa smo vseeno splavali. Mogoče smo se dela lotili na drugačen način, vedno pa smo našli rešitev. Z novinarji in uredniki smo se pogovarjali dlje časa, jim obširneje razlagali določene teme, jim pripravljali dodatna gradiva in si res za vsakega posebej vzeli čas. Dejstvo je, da razmere v slovenskem medijskem prostoru niso najbolj rožnate in koronačas jih je še bolj otežil. Ko smo se pogovarjali s predstavniki medijev, beseda ni tekla samo o »službi«, pač pa tudi o tem, kako je posameznik, kakšna je situacija pri njem, mu lahko z nasvetom kako pomagamo in ali potrebuje mogoče še kaj dodatnega. Marsikdo je imel več časa za pogovor. Gradili smo odnos in zaupanje. Tako kot to počnemo vseskozi. Veste, v teh negotovih časih je še kako pomemben pogovor. Ljudje so obupani, slabe volje, ne vedo, kaj jih čaka, časi so težki. Prav zaradi tega je še kako pomembna individualna komunikacija in vsakršna pomoč, če jo posameznik potrebuje.

Prek spletnih aplikacij

V koronačasu smo ohranjali in povečevali zaupanje in odnos z vsemi našimi klienti. Nismo se mogli srečati v živo, spiti kave, si v živo izmenjevati besed. Pa nas ni ustavilo. Večkrat smo se slišali po telefonu in »srečali« prek spletnih aplikacij, več smo bili na mailih. Skratka, komunikacija je potekala nemoteno. Tudi pri novinarskih konferencah in dogodkih, ki so jih imeli klienti in ki so se povečini preselili na splet, sta organizacija in vodenje gladko tekla. Samo prilagoditi se je bilo treba. In ja, vedno in vse se da.

Aleksander Sašo Avramovič, svetovalec za odnose z javnostmi

Agencija Lin&Nil – Andreja Jernejčič

 

 
 
 

Stopite v stik z Andrejo

Pripravljate konferenco za nov izdelek?
Bi radi predstavili svoje podjetje?

Stopite v stik z Andrejo

Vaše dileme bo znala rešiti z znanjem,
bogatimi izkušnjami in svetovanjem.

 
 
 

Medijske objave išče: Kliping, d. o. o., družba za spremljanje in analizo medijev

 
 
 


SLEDITE MI

          

 
 
 
 
STRINJAM SE

Spletna stran uporablja piškotke za boljše delovanje

Z brskanjem po naši spletni strani se strinjate, da lahko uporabljamo piškotke, ki so namenjeni vaši boljši uporabniški izkušnji na naši spletni strani. Za lastne potrebe analitike uporabljamo Google Analytics, ki v ta namen namesti piškotke (izbriši GA piškotke). Več o piškotkih.