Že imate zadnjo Andrejino knjigo 10 x 10 zapovedi za uspešen piar in dober javni nastop?  Naročite

 
 
 

Opazujte, kaj vam sporoča občinstvo ali sogovornik

Kadar imamo prodajni nastop ali nastop pred manjšim občinstvom, je pomembno, na kakšen način mu pristopimo. Včasih se lahko zgodi, da se ne počutimo prijetno in to kažemo na način, ki ga drugi zaznajo kot vzvišenega ali arogantnega. Zato velja priporočilo, da pridemo na dogovorjeni kraj pred nastopom in se pogovorimo z udeleženci tudi na neformalnem uvodnem srečanju.
 
 
 

Opazujte, kaj vam sporoča občinstvo ali sogovornik

Opazujte, kaj vam sporoča občinstvo ali sogovornik

Kadar imamo prodajni nastop ali nastop pred manjšim občinstvom, je pomembno, na kakšen način mu pristopimo. Včasih se lahko zgodi, da se ne počutimo prijetno in to kažemo na način, ki ga drugi zaznajo kot vzvišenega ali arogantnega. Zato velja priporočilo, da pridemo na dogovorjeni kraj pred nastopom in se pogovorimo z udeleženci tudi na neformalnem uvodnem srečanju.

Tako kaj izvemo, slišimo, kakšni so bili predhodni govorniki itd. Prav tako velja, da ves čas nastopa spremljamo publiko, njene reakcije, kakšno neverbalno govorico oddaja. Ob prodajnem nastopu ali na sestanku pa si lahko s tem še bolj pomagamo, še boljše opazujemo udeležence pogovora.

 

Celoten članek:

 
 
 

Stopite v stik z Andrejo

Pripravljate konferenco za nov izdelek?
Bi radi predstavili svoje podjetje?

Stopite v stik z Andrejo

Vaše dileme bo znala rešiti z znanjem,
bogatimi izkušnjami in svetovanjem.

 
 
 

Medijske objave išče: Kliping, d. o. o., družba za spremljanje in analizo medijev

 
 
 


SLEDITE MI

          

 
 
 
 
STRINJAM SE

Spletna stran uporablja piškotke za boljše delovanje

Z brskanjem po naši spletni strani se strinjate, da lahko uporabljamo piškotke, ki so namenjeni vaši boljši uporabniški izkušnji na naši spletni strani. Za lastne potrebe analitike uporabljamo Google Analytics, ki v ta namen namesti piškotke (izbriši GA piškotke). Več o piškotkih.