Biblija uspešnega piara

Biblija uspešnega piara

USPEŠNICA! Vaš nepogrešljivi vodnik za uspeh v piaru.

 
  • Peter Frankl

    Peter Frankl

    Delovno mesto: direktor in glavni urednik
    Podjetje: Časnik Finance
    Če želite biti učinkoviti – pa le k branju. Zelo je koristno in – priročno.
     
  • Aleksander Mervar

    Aleksander Mervar

    Delovno mesto: direktor družbe
    Podjetje: ELES
    Biblija o piaru, ki ne sme manjkati v podjetju.
     
  • Dr. Danica Purg

    Dr. Danica Purg

    Delovno mesto: direktorica in dekanja IEDC
    Podjetje: Poslovna šola Bled
    Zelo koristno in uporabno delo!
     
  • Dr. Dejan Verčič

    Dr. Dejan Verčič

    Delovno mesto: profesor in vodja Centra za marketing in odnose z javnostmi
    Podjetje: Fakulteta za družbene vede v Ljubljani
    …zanimivo branje tako za poznavalce kot tudi za tiste, ki se šele učijo.
     
  • Igor E. Bergant

    Igor E. Bergant

    Delovno mesto: voditelj Odmevov
    Podjetje: Televizija Slovenija
    Tretja knjiga Andreje Jernejčič je zelo dobrodošel presek vsega pomembnega, kar naj bi dobra piarovka ali dober piarovec na svojem poklicnem področju vedel in znal.
     
  • Jani Muhič

    Jani Muhič

    Delovno mesto: voditelj informativnih oddaj
    Podjetje: POP TV
    Kapo dol. Izkušnje, primeri, usmeritve ... Ko bi jo le vsi piarovci prebrali ... Čestitam.
     
  • Dr. Nataša Pirc Musar

    Dr. Nataša Pirc Musar

    Delovno mesto: odvetnica
    Priročnik take vrste, da bi bil lahko na mizi vsakogar …
     
  • Zvezdana Mlakar

    Zvezdana Mlakar

    Delovno mesto: igralka
    Kar naenkrat vidim, kako pomembno je, da se te vidi, sliši. Knjiga me je veliko naučila.
     
  • Mag. Ivan Simič

    Mag. Ivan Simič

    Delovno mesto: davčni svetovalec in nekdanji direktor Dursa, ki je desetletje bojeval bitke z novinarji
    Brez te knjige in v njej enostavno in jasno zapisanih navodil avtorice bodo imeli veliko težav, s to knjigo pa so lahko zmagovalci.
     
  • Prof. dr. Nikica Gabrić

    Prof. dr. Nikica Gabrić

    Delovno mesto: direktor in ustanovitelj
    Podjetje: oftalmološka klinika Svjetlost iz Zagreba
    V knjigi so zajeti bogate izkušnje in triki uspešnega sodelovanja tako z mediji kot tudi drugimi javnostmi, ki jih mora poznati vsak, ki deluje na poslovnem področju, ne zgolj piarovci. Priporočam.
     
 
 
 

Intervjuji o piaru v knjigi

 
Razvrsti po:
 
  • Borut Pahor Borut Pahor

    Borut Pahor

    Spoštovani gospod predsednik, ste zelo aktivni v komuniciranju z vsemi ljudmi. Kako pomembno se vam zdi komuniciranje in katere oblike se vam zdijo najbolj učinkovite?

    Uporabljam tako tradicionalne kot sodobne načine komunikacije. Redno obiskujem javne prireditve, na katerih se najbolj neposredno srečam z ljudmi, se z njimi pogovarjam, jih poslušam, na njihovih prireditvah imam govore in podobno...
    Celoten intervju si preberite v knjigi.

     
  • Karl Erjavec Karl Erjavec

    Karl Erjavec

    Kaj se vam zdi pri piaru najbolj pomembno?

    Pri piaru so pomembni hitra odzivnost na dogodke doma in po svetu, dobro poznavanje medijskega prostora in proaktivno komuniciranje ciljev.

    Celoten intervju si preberite v knjigi.

     
  • Zoran Janković Zoran Janković

    Zoran Janković

    Kako pomemben se vam zdi pri vašem delu piar?

    Vsekakor je piar pomemben, saj so mediji tudi naši partnerji. Pomembno je, da z njimi gradimo korekten odnos in komuniciramo vse pomembne informacije za meščanke in meščane. Prav to je naloga odnosov z javnostmi, ki spremljajo medijske objave, družbena omrežja, pripravljajo dogodke za medije in vsakodnevno obveščajo o pomembnih dogodkih...
    Celoten intervju si preberite v knjigi.

     
  • Thoraya Al Awadhi Thoraya Al Awadhi

    Thoraya Al Awadhi

    Kdo je po vaše dober piarovec?

    Če želite biti dober strokovnjak za odnose z javnostmi, morate vzpostaviti dobre odnose z ljudmi. V teh odnosih morate biti iskreni, nasploh morate biti skreni, pa tudi laskati je dobro znati. Prav tako morate biti zelo prijazni in vprašati ljudi, kako so, ipd., ne le takrat, ko jih potrebujete. Poskušajte pomagati vsem, kolikor lahko.
    Celoten intervju si preberite v knjigi.

     
  • Janez Škrabec Janez Škrabec

    Janez Škrabec

    Kaj si predstavljaš pod dober piar ali kaj je zate dober piarovec?

    Preprosto – uspešen piar kreira, razvija in vzdržuje dobre odnose. Dober piarovec je zato raziskovalec, strateg, kreator, mediator obenem, dovolj razgledan, iznajdljiv, odziven, ustvarjalen, učeč, empatičen, povezovalen, predvsem mora uživati v odnosih.

    Celoten intervju si preberite v knjigi.

     
  • Aleksander Mervar Aleksander Mervar

    Aleksander Mervar

    Kako ocenjuješ stanje piara pri nas?

    Za Slovenijo nimam najboljšega mišljenja. Predvsem mislim na velike piarovske agencije, ki imajo eno ali dve sposobni osebi, vse ostalo je bolj ali manj administrativna podpora. Velika napaka velikih podjetij je, da mislijo, da če imajo angažirano eno pomembno piarovsko družbo, imajo tudi dober piar. Daleč od tega. To ti je lahko le podpora in pomoč...
    Celoten intervju si preberite v knjigi.

     
  • Nikica Gabrić Nikica Gabrić

    Nikica Gabrić

    Kako ocenjujete, da je piar pomemben pri vaši promociji?

    Piar je zelo pomemben. Zavedati se je treba, da je to proces, ki se ga gradi in gradi. Pri nas smo prepoznavnost na slovenskem trgu naredili prav z Andrejo in njeno izvedbo piara. Odprla nam je trg v Sloveniji. Zelo dobro pozna piar, medije in ve, kako ustvariti zgodbe in kako doseči, da so o tem govori ali piše.
    Celoten intervju si preberite v knjigi.

     
  • Zvezdana Mlakar Zvezdana Mlakar

    Zvezdana Mlakar

    Kaj ja zate dober piarovec?

    Dober piarovec razume! Razume mojo zgodbo, moj izdelek, moje delo. Razume mene. In je kreativen. Predstavi me tako, da prodaja ni klasična, nasilna, vzvišena. Sploh me ne »prodaja«, moje storitve ..., vzbudi pa radovednost v ljudeh, da se začnejo sami zanimati in spraševati, za kaj gre. Ki, kot jaz, vidi svojo publiko kot najpametnejše in najbolj senzibilne ljudi...
    Celoten intervju si preberite v knjigi.

     
  • Violeta Tomič Violeta Tomič

    Violeta Tomič

    Se ti zdi, da se politiki pri nas zavedajo pomena piara?

    Mislim, da se tega zelo zavedajo. Dokaz je to, da si nekateri želijo podrediti obstoječe medije ali pa ustanavljajo svoje medijske hiše.

    Celoten intervju si preberite v knjigi.

     
  • Tjaša Slokar Kos Tjaša Slokar Kos

    Tjaša Slokar Kos

    Kakšne so tvoje izkušnje s piarovci pri nas (bi lahko dala tudi kakšno primerjavo s tujimi, če kaj delate z njimi?) oz. kako bi jih ocenila (se je z leti kaj spremenilo, je boljše, slabše?)?

    Izkušnje so seveda različne, od izjemno dobrih do katastrofalnih. Nekateri se ne zavedajo, da piarovec pač ne more biti vsak in da seveda ni nujno, da so nekdanji novinarji lahko dobri piarovci. Jaz osebno pričakujem od piarovca pošten in korekten odnos...
    Celoten intervju si preberite v knjigi.

     
  • Igor E. Bergant Igor E. Bergant

    Igor E. Bergant

    Vaše življenje je prepleteno z mediji. Kako opažate, da se je piar spremenil v desetletjih oz. tudi piarovci?

    Količina informacij se je izjemno povečala, zlasti zaradi razvoja spleta in predvsem prenosnih telefonov ter tako imenovanih socialnih omrežij. Vse več je tudi potvarjanja informacij, zato je vse težje ločevati informacijsko zrnje od plevela...
    Celoten intervju si preberite v knjigi.

     
  • Bojan Budja Bojan Budja

    Bojan Budja

    Kaj so najpogostejše napake piarovcev, s katerimi se srečuješ pri delu?

    Najpogostejše napake so vsiljevanje svojih mnenj, stališč, pretirano obremenjevanje ciljnega novinarja, javnosti, po vseh možnih poteh – in teh je v tem času zares ogromno –, za nameček še nekritičnost, samohvala, brez možnosti in potrebnih argumentov, da novinar in javnost o tem sama presojata. Trdim, da sta lahko danes novinar in piarovec idealen par...
    Celoten intervju si preberite v knjigi.

     
  • Nuša Derenda Nuša Derenda

    Nuša Derenda

    Kaj je zate dober piarovec?

    Dober piarovec me čuti, pozna področje ter verjame vame in v moje delo. S tem se zgradi tudi zaupanje, ki je za kakovostno izvedbo nujno. Seveda se mora spoznati tudi na svoje delo, torej poznati medije in družbena omrežja ter znati z njimi ustrezno komunicirati.

    Celoten intervju si preberite v knjigi.

     
  • Gregor Knafelc Gregor Knafelc

    Gregor Knafelc

    Kakšen je po vašem mnenju dober piarovec?

    Najboljši so tisti, ki vedo, kaj hočejo sporočiti svoji ciljni javnosti. Za to potrebuje dobro zgodbo, ki jo potrebuje tudi novinar, urednik in bralec. Druga pomembna sestavina svetovalcev za komuniciranje je tudi razumevanje medijskega ustroja. Lahko bi celo rekli, da oboji potrebujejo drug drugega, ne sedijo pa v istem čolnu.
    Celoten intervju si preberite v knjigi.

     
  • Tanja Skaza Tanja Skaza

    Tanja Skaza

    Kakšno vlogo je igral piar pri graditvi prepoznavnosti tvojega/vašega podjetja?

    Nedvomno je bil piar pri gradnji naše prepoznavnosti v Sloveniji ključnega pomena. Od odločitve o razvoju lastne blagovne znamke dalje temu področju namenjamo res posebno pozornost, smo pa ob tem zgradili tudi sistem komuniciranja prek socialnih omrežij, prek katerih lahko večji del naših informacij podajamo širši javnosti.
    Celoten intervju si preberite v knjigi.

     
  • Ilona Penzeš Ilona Penzeš

    Ilona Penzeš

    Pri vas z določenimi znanimi osebnostmi delaš direktno. Koliko piarovskega znanja imajo?

    Še vedno delam v večini primerov z znanimi osebami direktno in je posredi bolj malo stikov z njihovimi piarovci. Bolj vidim, da piar uporabijo samo v določenih trenutkih, na primer pred koncerti, ko se bliža okrogla obletnica dela …, vendar gre v večini primerov zopet za suhoparno besedilo s fotografijami, poslanimi na vse medije v Sloveniji, in ne ukvarjanje piarovca s posameznimi mediji...
    Celoten intervju si preberite v knjigi.

     
  • Simona Dakič Nemanič Simona Dakič Nemanič

    Simona Dakič Nemanič

    Kaj je za vas dober piarovec?

    Dober piarovec je zame kot dober trgovec. Dober je tisti, ki me zna prepričati in sprovocirati, da bom nekaj kupila oziroma bom dogodku in ljudem, ki jih zastopa, posvetila čim več prostora v reviji. Najboljši pa je seveda tisti, ki pozna mojo revijo, ki ve, kakšen odziv bo njegova novica v reviji imela, in ki mi kakšno vročo zgodbo ponudi prvi.
    Celoten intervju si preberite v knjigi.

     
 
 
 

Biblija uspešnega piara

Biblija uspešnega piara

Biblija uspešnega piara posameznike in podjetja korak za korakom s praktičnimi primeri vodi skozi ključna področja komuniciranja in tako do zmage na poslovnem področju.

To je obvezno branje za vse, ki želite:

  • obvladati skrivnosti uspešnega sodelovanja z mediji,
  • odlično in brez dragih napak komunicirati na družbenih omrežjih,
  • navduševati s pozitivno zgodbo v medijih,
  • učinkovito in odmevno predstaviti svoje izdelke ali storitev,
  • izstopiti iz povprečja in biti opazni,
  • prodati več in dolgoročno navduševati svoje kupce,
  • znati krizno situacijo obrniti v priložnost,
  • obvladati zlata pravila karizmatičnega javnega nastopanja ...
  • in ključno: postati mojstri vsebine, kako napisati udarno napoved in zanimivo sporočilo za javnost, da ne bo spregledano.


NOVO! Priskrbite si zvočno knjigo »Biblija uspešnega piara«.

Bralci zvočne knjige so: Saša Pavček, Milena Zupančič, Boštjan Romih, Zvezdana Mlakar, Lado Leskovar, Omar Naber, Ivan Lotrič,
Luka Markus Štajer, Jure Sešek, Nataša Pirc Musar, Marjan Bunič, Nina Rakovec, Matjaž Kumelj in Andreja Jernejčič.

 Naroči svoj izvod

 
 
 

Drugi o knjigi

 
  • Igor E. Bergant
    Igor E. Bergant
    Tretja knjiga Andreje Jernejčič je zelo dobrodošel presek vsega pomembnega, kar naj bi dobra piarovka ali dober piarovec na svojem poklicnem področju vedel in znal.
    Dr. Dejan Verčič
    Dr. Dejan Verčič
    Sposobnost za javno komuniciranje postaja morda najpomembnejša lastnost uspešnih. Andreja Jernejčič je svoje bogate izkušnje na področju vodenja odnosov z javnostmi v Sloveniji popisala v knjigi, ki je zanimivo branje tako za poznavalce kot tudi za tiste, ki se šele učijo.
    Dr. Danica Purg
    Dr. Danica Purg
    Andreja opisuje temeljne prvine uspešnega piarovca in opozarja, kako se izogniti najpogostejšim spodrsljajem v sodelovanju z novinarji. Gre za celosten priročnik, ki je slikovito ponazorjen s številnimi praktičnimi primeri. Zelo koristno in uporabno delo!
  • Prof. dr. Nikica Gabrić
    Prof. dr. Nikica Gabrić
    V knjigi so zajeti bogate izkušnje in triki uspešnega sodelovanja tako z mediji kot tudi drugimi javnostmi, ki jih mora poznati vsak, ki deluje na poslovnem področju, ne zgolj piarovci. Vidi se, da Andreja to obvlada. V sodelovanju z nami pa že več let vsakič znova kaže, da je izvrstna piarovka. Priporočam.
    Aleksander Mervar
    Aleksander Mervar
    Biblija o piaru, ki ne sme manjkati v podjetju.
    Peter Frankl
    Peter Frankl
    Vsak menedžer, vsak, ki službeno komunicira, tako navzven kot tudi znotraj organizacije oziroma podjetja, naj seže po pričujočem priročniku kolegice Andreje Jernejčič. Lažje mu bo. Bolj učinkovit bo, manj časa in živcev bo izgubljal. Če želite biti učinkoviti – pa le k branju. Zelo je koristno in – priročno.
  • Jani Muhič
    Jani Muhič
    Ko sem bral to knjigo, je bila ena ključnih misli, kako bi bilo novinarsko, uredniško delo lažje, če bi vsak piarovec, vsak nastopajoči v mediju knjigo vsaj enkrat prebral. Če bi, bi razumel delo novinarja, medija, npr. televizije. Razumel, kaj novinar potrebuje in kako to povedati, da bo jasno, razumljivo, da izrečeni stavki – kot rečemo – »sedejo« tudi gledalcu, poslušalcu v uho, ne glede na vsebino odgovora. Priporočam v branje. Knjiga piarovca lahko spomni na kakšno reč, ki jo je pozabil, nastopajočemu odpre svet piara in medija, novinarja pa spomni, kaj vse bi lahko pričakoval od piarovca.
    Dr. Nataša Pirc Musar
    Dr. Nataša Pirc Musar
    Listam knjigo in razmišljam, kaj vse je tokrat Andreja zajela v njej. Na koncu ugotovim, da lahko razmišljam samo še o tem, česa v knjigi morda ni. Gre za priročnik, in ne za knjigo, polno teoretičnih opisov. Priročnik take vrste, da bi bil lahko na mizi vsakogar, ki mora ali bi moral komunicirati z javnostmi, pa ne zna, noče, ne zmore. Andreja ve, kaj piar je, je bil in bo moral biti. Prihodnost je v družbenih omrežjih in blogih. Strinjam se. Če želiš biti tam, moraš biti hiter in jedrnat. Andrejina knjiga riše pot.
    Mag. Ivan Simič
    Mag. Ivan Simič
    Knjigo sem dojel kot odličen priročnik za slalom med novinarskimi čermi. Ne dojemam je zgolj kot priročnik za piarovce, temveč kot unikatni priročnik vsem tistim, ki so javne osebnosti, ali pa kot priročnik tistim, ki imajo dovolj energije, da prevzamejo razne funkcije ter s svojim znanjem prispevajo k nadaljnjem razvoju Slovenije. Brez te knjige in v njej enostavno in jasno zapisanih navodil avtorice bodo imeli veliko težav, s to knjigo pa so lahko zmagovalci.
  • Zvezdana Mlakar
    Zvezdana Mlakar
    Andrejina knjiga je prišla k meni kot naročena. Kar naenkrat vidim, kako pomembno je, da se te vidi, sliši. In se učim. Ko sem v Andrejini knjigi naletela na besedo "radovednost", me je zagrabila. Kreativna, drzna, pogumna, nora Andreja. Strokovna Andreja. Zaljubljena v zgodbe. Če me je naslov o piaru utrudil, me je knjiga veliko naučila. Je piarovsko iskrena. Predvsem pa je "novi" piar bližje človeku. In to me veseli.
    Jure Ugovšek
    Jure Ugovšek
    Dober piarovec razume publiko medijev, s katerimi sodeluje. A to je težka naloga, ki ji prevečkrat nismo kos niti v uredništvih medijev. Kako prebroditi to in še številne druge izzive je avtorici z izkušnjami z obeh bregov medijskega sveta uspelo zbrati v berljivem priročniku. Medijski svet bi bil boljši, če bi piarovci vzeli to knjigo v roke (in če bi novinarji imeli primerljiv priročnik).
    Sebastjan Jeretič
    Sebastjan Jeretič
    Andreja je s svojo novo knjigo na podlagi bogatih izkušenj na stežaj odprla vrata vsem tistim, ki na novo vstopajo v naš piarovski svet. Celovitost, podrobnost in aktualnost njenega besedila omogočajo hiter skok v komunikacijsko profesionalnost. Knjiga je obvezno čtivo tudi za vse menedžerje, da jim bo jasno, kaj vse za njihovo podobo počnejo njihovi piarovci. Vsekakor pomemben prispevek h komunikacijski stroki v Sloveniji.
  • Franci Pliberšek
    Franci Pliberšek
    Avtorica s knjigo, ki je pred vami, deli svoje bogate izkušnje, napotke in komunikacijske izzive, ki jih je doživela v svoji bogati piarovski karieri. Andrejina knjiga je odličen pripomoček in branje za vse lastnike in direktorje, podjetnike, ki želijo več za svoje podjetje. Andrejino delo je odlična osnova in izhodišče, kako zgraditi in oblikovati ekipo, ki skrbi v podjetju za komunikacijo z zunanjimi javnostmi in mediji. Nedvomno je pred vami delo, ki bi ga morala imeti na svoji knjižni polici v pisarni vsak direktor ter vsak vodja marketinškega in komunikacijskega oddelka. Vsekakor inspirativna vsebina, ki jo bom z veseljem delil s svojimi zaposlenimi in poslovnimi partnerji.
    Tanja Dominko
    Tanja Dominko
    Knjiga je zadela žebljico na glavico. V slovenskem prostoru je mnogo premalo del, ki bi na tako konkreten, preprost in neposreden način dala jasne napotke za delo v teh vodah. Kot novinarka se dnevno srečujem s slabimi piarovci, ki ne vedo, kaj pravzaprav pomeni njihovo delo, ne vedo, da niso zgolj posredniki telefonskih številk, ampak mnogo več, a obstajajo tudi svetle izjeme, ki se dobro zavedajo narave novinarjevega dela. V knjigi je ta zelo dobro prikazana, zato sem navdušena, da bo nekaj takega moč najti tudi na policah naših knjigarn. Upam, da jo bo veliko ljudi vzelo v roke in prebralo ter se po njej ravnalo.
    Darijan Košir
    Darijan Košir
    Andreja Jernejčič se je kot nesporna praktična strokovna avtoriteta na področju piara lotila pisanja priročnika o zadevi, za katero so mnogi prepričani, da bi jo znali opravljati brez dneva priprav, saj da je to podobno kot komentiranje nogometne tekme – takoj se na vse spoznaš. Kakšna zmota – v piaru se lahko opečejo tudi izšolani piarovci, mnogokrat tudi zelo izkušeni novinarji, ki menijo, da do obisti poznajo "drugo stran", s katero imajo piarovci največ opravka, in seveda vsi drugi. Razlog, da se opečejo, pa je praviloma in največkrat prav v tem, da ne (s)poznajo, upoštevajo in spoštujejo temeljnih pravil, ki v poklicu piara veljajo. In največja vrednost Andrejine pričujoče knjige je ravno v tem, da je – mnogokrat na podlagi lastnih izkušenj – na enem mestu zbrala ter popisala temeljna pravila, ki veljajo v tem poklicu, čeprav se nekaterim zdijo na videz banalna (denimo: zakaj je treba z novinarji na kavo), vendar se prav njihovo neupoštevanje skorajda vedno slabo konča ravno za piarovce. Zato moj nasvet vsem, ki želite delati v tem poklicu: knjigo skrbno preberite in si jo – kot smo na fakultetah počeli z znamenitimi skriptami – na ključnih mestih podčrtajte z zelenim flomastrom ali se jo naučite na pamet. Pa če se lotevate klasičnega, "dinozavrskega" tiska, ali pa vseh sodobnih komunikacijskih kanalov, ki jih včasih še našteti ne znamo – Andreja je njihova pravila povzela, še preden smo jih klasični uporabniki uspeli sploh naložiti na mobilni telefon.
  • Irena Vide
    Irena Vide
    Osebno Andrejin knjižni kažipot – kot medijska strokovnjakinja, več kot desetletje tudi vodja piara v enem izmed vodilnih podjetij pri nas, torej na drugi strani piarovskega komunikacijskega mostu kot danes – ocenjujem kot sklop večplastne medijske pahljače praktičnih razkritij sodobnega piara. Andreja ve, o čem piše! Piše namreč iz izkušenj: lastnih in onih, s katerimi se je soočala na svoji poslovni poti, ter jih spretno razgrinja v svojem avtorskem priročniku. Skozi nazorne primere v praksi usmerja bralca v ponovno presojo, kateri so tisti pravi ključi, ki pomembno prispevajo k poznavanju in povratnemu učinku dobrega piara. Kaj deluje in kaj ne deluje? In zakaj je piar včasih tudi porazno neuspešen. Popotovanje skozi knjigo lahko pomaga vam in vi drugim. Priporočam v branje in odmerek kreativnega piarovskega raziskovanja.
    Nejc Novak
    Nejc Novak
    Nekatere strani sem prebral malo hitreje, druge dvakrat, kot recimo 8. poglavje, ker sem – sodeč po naslovu – mislil, da bo več seksa. Šalo na stran, pri delu pogosto srečujem spore, ki nastanejo predvsem zaradi napačnega komuniciranja udeležencev, in ne zaradi resnosti ali pomena nesoglasja. Čeprav se danes zavedamo pomembnosti komuniciranja, menim, da se številni še vedno ne zavedajo pomembnosti pravilnega in kakovostnega komuniciranja. Andreja nas s svojo knjigo mojstrsko popelje skozi vse sestavine pravilnega komuniciranja, ki jih obogati s številnimi resničnimi in življenjskimi primeri. Knjiga ni namenjena le piarovcem, ampak vsakomur, ki želi bolje komunicirati. Marsikateri nasvet vam lahko pride prav tudi doma.
    Vladimira Fink Pavlin
    Vladimira Fink Pavlin
    Menim, da je Andreja napisala to knjigo ravno v pravem trenutku. Kajti živimo v času, ko je poslovni svet zelo odvisen od javnosti, njenega mnenja in posredno od novinarjev. V bistvu je napisala priročnik za vsakdanjo uporabo, kako najbolje predstaviti sebe in svoje podjetje zunanjemu svetu. Verjamem, da ga bomo podjetniki z veseljem vzeli v roke in si tako približali svet sedme sile, do katere imamo največkrat sicer spoštljiv odnos, ki pa je obvezno pomešan s strahom. In ravno ta strah je Andreja začutila in verjamem, da ji ga je tudi uspelo odstraniti. Vsaj tistim, ki bodo knjigo z veseljem sprejeli in uporabljali. Knjiga je napisana kot zgodba, se zelo lepo bere, hkrati pa nam prinaša dragocena sporočila in napotke. Ker je tudi dobra vizionarka, nam je postregla še z vpogledom, kako bo piar za nas in naša podjetja pomemben tudi v prihodnosti.
  • Luka Dekleva
    Luka Dekleva
    Avtorica Andreja Jernejčič v knjigi drzno pogleda v prihodnost in kaj ta prinaša tako za njeno strokovno kot tudi poslovno pot. Prihodnost pa je bržkone bolj nepredvidljiva kot tista, ki jo je poskušala napovedovati v svojih zgodnejših avtorskih delih. Radikalno se je in se še bo spremenilo novinarstvo, podjetja z enakimi potrebami, ko gre za odnose z javnostjo, pa bodo v luči sprememb potrebovala nova znanja in kanale. Andreja to ve, tudi o tem piše, in to natančno z jasnim sporočilom – sprememba je konstanta.
    Nina Keder
    Nina Keder
    Novinarji in piarovci stojimo na nasprotnih bregovih, a Andreja, tudi nekdanja novinarka, ta odnos dobro razume in je zato ta priročnik izpod njenih prstov še toliko večje veselje prebrati. Iz njenih izkušenj, pogledov in ugotovitev se lahko vsak kaj novega nauči, knjiga pa je zanimiva tudi zaradi številnih praktičnih primerov.
    Krešimir Macan
    Krešimir Macan
    Odgovor na vprašanje, kako biti dober piarovec v času današnjih sprememb, iščejo mnogi, vendar ga vsi ne najdejo. Ta knjiga je aktualen, priročen priročnik za vse, ki želijo na kratko, izhajajoč iz izkušenj, spoznati vse, kar danes dela moderen digitaliziran strokovnjak za odnose z javnostmi in kaj vse je piar v obdobju digitalizacije. Vse, o čemer Andreja piše, temelji na njenih osebnih izkušnjah, ki jih je prikazala v praktičnih nasvetih in primerih: od osebnega brenda, ki ga je sama odlično razvila, do delovanja agencije. Vsem, ki se ne ukvarjajo z odnosi z javnostmi, je knjiga edinstven vpogled v ta – mnogim še skrivnosten – piarovski svet.
  • Igor Jurič
    Igor Jurič
    Avtorici je uspelo napisati knjigo, ki bi jo po mojem mnenju moral na mizi imeti vsak »piarovec«. Njena odlika je, da jasno in jedrnato ter podkrepljeno s konkretnimi primeri opisuje stvari, ki jih mora znati vsak, ki se ukvarja z odnosi z javnostmi. Knjigo odlikuje tudi aktualnost, saj bralcu/uporabniku pomaga pri razumevanju pomembnosti družbenih omrežij, ki so v zadnjih letih doživela izreden razmah in imajo vedno večjo vlogo tudi pri delu novinarjev. Avtorica se je odločila tudi za drzno potezo in pogled usmerila v prihodnost piara. Ne nazadnje me je knjiga prepričala še z razumevanjem, ki ga avtorica pokaže za nas, novinarje, in naravo našega dela. Dejansko nismo tečnobe ali »zmaji, ki bi bruhali ogenj« in komaj čakali, da uničimo sogovornika. Želimo samo maksimalno dobro opravljati svoje delo, tako kot naši sogovorniki. Knjiga to zelo dobro pove, saj ima avtorica tudi sama novinarske izkušnje.
    Vanja Brkić
    Novinarji se pogosto izogibamo službam za odnose z javnostmi in piarovcem. Čakanje na odziv piarovca, nato večdnevno čakanje na odgovor, pomanjkljivi odgovori, preobsežna in ponavljajoča se piarovska sporočila, predvsem pa nezagotavljanje osebnega stika z odgovornimi v podjetju ali ustanovi in nezanesljivost piarovca so ponavadi vzrok, zakaj iščemo obvode. Takšne napake so pogosto posledica nepoznavanja, kako novinarji in mediji delujemo, zato so pojasnila in napotki o delu z novinarji, ki jih avtorica navaja v knjigi, dobra popotnica za vsakega piarovca, ki si želi produktivnega in korektnega dela s četrto vejo oblasti.
    Goran Kristan
    Goran Kristan
    Ta knjiga daleč presega standardna načela piara. Andreja prek praktičnih primerov daje preverjene rešitve in predloge ter nesebično deli izkušnje. Preberite to knjigo in bolje boste pripravljeni na to, kako lahko z mediji delujete bolj uspešno in učinkovito, kaj lahko pričakujete od piara, predvsem pa boste vedeli, kako reagirati v krizi, še preden vas bo doletela.
  • Angelo Xuereb
    Angelo Xuereb
    Te knjige ne sme spregledati nihče, ki želi uspeti v svetu piara. Več kot primerna je tudi za strokovnjake v poslovnem svetu.
    Vanja Hrovat
    Vanja Hrovat
    V današnjem času, ki je poln izzivov na vseh področjih, bolj kot kdajkoli prej potrebujemo učinkovito komunikacijo. S poznavanjem Andrejinega dela lahko brezskrbno in varno krmarite v medijskem svetu. Čestitam.
    Dr. Arno Schuster
    Dr. Arno Schuster
    Ob sodelovanju z gospo Jernejčič sta me navdihnila njen pristop k piaru in komuniciranje s podjetji nasploh. Naše ekipe cenijo njeno znanje in strokovnost, ki se zelo jasno odražata tudi v njeni novi knjigi.
  • TJ Walker
    TJ Walker
    Če preberete to knjigo, ne boste le preživeli medijske krize, temveč boste v njej blesteli. Če ne upoštevate te knjige in nasvetov, ki jih ponuja, tvegate prihodnost svojega podjetja in kariere.
 
 

10 x 10 zapovedi za uspešen piar in dober javni nastop

10 x 10 zapovedi za uspešen piar in dober javni nastop

Se želite učinkovito predstaviti stranki, novinarju ali na konferenci? Katero vsebino izbrati? Kaj in kako povedati medijem, da vas slišijo? Predvsem pa, kako ob tem učinkovito, samozavestno in dobro nastopati brez treme?

S knjigo 10 x 10 zapovedi za uspešen piar in dober javni nastop lahko v manj kot uri na enostaven način osvojite osnove piara in uspešnega sodelovanja z novinarji ter spoznate skrivnosti dobrega javnega nastopa.

To je vaš nepogrešljivi priročnik, ki ga vzamete, predno greste na srečanje z novinarjem, na televizijo ali radio, na intervju ali konferenco, predno bi radi predstavili sebe, svoj izdelek ali storitev, predno se vam zgodi kriza, predno boste imeli nastop pred zaposlenimi, na kolegiju ali celo poroki, predno …

Pred vami so vse ključne »zapovedi« uspešnega piara in dobrega nastopa, ki naj bi jih poznal vsakdo za uspešnejše življenje ne glede na delo ali poklic.

 Naroči svoj izvod

 
 
 

Naročite svoj izvod uspešnice!

Izpolnite obrazec spodaj za naročilo.

 
 
 
 
STRINJAM SE

Spletna stran uporablja piškotke za boljše delovanje

Z brskanjem po naši spletni strani se strinjate, da lahko uporabljamo piškotke, ki so namenjeni vaši boljši uporabniški izkušnji na naši spletni strani. Za lastne potrebe analitike uporabljamo Google Analytics, ki v ta namen namesti piškotke (izbriši GA piškotke). Več o piškotkih.