Odnose z zaposlenimi krepimo z rednimi srečanji vodstva z zaposlenimi, saj s tem krepimo motivacijo zaposlenih. Ključnega pomena je, da zaposlene vključujemo v komunikacijo z mediji, kjer lahko izkažejo svojo strokovnost.
Podjetje mora v krizi reagirati takoj. Odgovorite na glavna vprašanja medijev, uskladite izjave in bodite natančni. Ostanite mirni, vendar ne pasivni.
Interno komuniciranje postane delikatno v času izvajanja sprememb, kot so prevzemi in menjava vodstva ter med uvajanjem teh sprememb v organizaciji, še posebej, ker imajo lahko nekateri zaposleni občutek, da jih bodo ukrepi vodstva oškodovali.
To lahko pripelje do različnih kriznih situacij. Uspešna podjetja se pripravijo na takšne situacije z vnaprejšnjim planiranjem krizne komunikacije, ki olajša hitro, natančno, mirno in predvsem soglasno obveščanje javnosti.
Krizni komunikacijski načrt ali priročnik naj vsebuje primere kriz, ki lahko doletijo podjetje, plan za sestavo krizne skupine in opis postopka na odzivanje v krizi.
Priporočljivo je, da vodite tudi pomembne sezname javnosti, medijev in različnih oblik sporočil. Predvsem pa ne smete prekiniti komunikacije, ker se lahko iz vaše tišine razvijejo špekulacije in govorice, ki bodo negativno vplivale na podobo podjetja.