Za nas so mediji poslovni partnerji. Pri delu z njimi izhajam iz 20-letnih izkušenj delovanja kot novinarka in urednica. Zavedamo se, da brez nenehnega spremljanja medijev, grajenja odnosov z njimi in razmišljanja o idejah, ne more biti vzpostavljeno dobro sodelovanje.
Če napišete dobro sporočilo za javnost, imate veliko možnosti za njegovo objavo. Bolje kot ga napišete, bolj bo vsebina ustrezala vašim poudarkom in pričakovanjem. Struktura sporočila naj bo primerna komunikacijskemu mediju, ki ga naslavljate.
Ob poznavanju medijev, odnosov z javnostmi, piara pa je treba biti strokovnjak in poznati vsebino strank.
Od vsakega, ki je v vlogi vodje ali menedžerja, se pričakuje, da zna komunicirati in nastopati. Vsaka oblika nastopa, pa naj bo pogovor z novinarji, novinarska konferenca, nastop na radiu in televiziji ali zgolj twittanje, zahteva drugačen komunikacijski pristop.
Naloga dobrega PR-ja je grajenje ugleda podjetja: dober piarovec pozna medije, redno komunicira z novinarji, je strokovnjak v vsebini, zna svetovati, se izobražuje in skrbi, da znajo nastopati in komunicirati z mediji vsi, ki nastopajo v javnostih.
Učinkovita komunikacija z mediji temelji v pravilu: Bodite jasni, jedrnati in verodostojni. Mediji se srečujejo s poplavo sporočil za javnost, a kljub temu podatki kažejo, da je objavljenih od 60 do 80 odstotkov teh sporočil.