Izšla je nova knjiga Andreje: Biblija uspešnega piara.

Zagotovite si  svoj izvod uspešnice TUKAJ.

 
 
 

Koristni članki drugih avtorjev

Kako o komuniciranju, novinarskem delu, sporočanju javnostim in PR-ju razmišljajo nekateri drugi pisci iz področja odnosov z javnostmi.

 
 
 
 
Razvrsti po:
 
  • 13. nov 2013

    Rupert Gole: Na sončni strani Slovenije

    V svoji pisarni sem malo vadil nastop in v mislih preletel priporočila dobrega nastopanja, ki sem jih osvojil na treningu javnega nastopanja pri Andreji Jernejčič.

    VEČ
     
  • 14. nov 2011

    Lenart J. Kučič: Zakaj številke na marajo novinarjev?

    Ljudem na tisoče let ni bilo treba vedeti, kaj pomeni sedem osmin in kaj desetodstotna verjetnost, da se bo kaj zgodilo. Zato se večinoma ne odločajo razumsko, temveč sledijo naučenim pravilom, posnemajo obnašanje nekoga drugega ali se preprosto "prepustijo občutku".
    VEČ
     
  • 6. mar 2011

    Iva Gruden: Moč 140 znakov

    Najprej so bili blogi. Potem so se pojavili Facebook, Myspace, Quora, Foursquare in še kakšno družabno omrežje. In marca 2006 Tvvitter. Na videz najpreprostejše orodje, ki sporočanje omejuje na 140 znakov - še manj kot SMS -, je precej več od brezzveznega čivkanja (»to tweet« v angleščini pomeni čivkati): spreminja načine komuniciranja, druženja, oglaševanja. Tudi v Sloveniji.
    VEČ
     
  • 5. maj 2010

    Urša Černivec: Kaj naj pravzaprav oblečem?

    Kako stroga so pravila oblačenja za posamezne priložnosti, ali res mora biti vse črno in koliko je prostora za svobodo in ustvarjalnost?
    VEČ
     
  • 1. okt 2008

    Miloš Čirič: Zakaj je treba hoditi na kavo?

    Vaš uspeh je v veliki meri odvisen od kvalitete in kvantitete mrež, ki ste jih izgradili. Te vam omogočajo "posedovanje" virov in ljudi, ki niso vaša "lastnina". Omogočajo vam na primer vzporejanje cen, pogodb, pogojev, strank, dobaviteljev, marketinških pristopov in podobno. "Networking" ali mreženje pomeni v prvi vrsti ustvarjanje strukture osebnih kontaktov, ki omogočajo podporo, povratno informacijo, vpogled, vire in priporočila.
    VEČ
     
  • Verčič, Zavrl in Rijavec: Pravilno je Odnosi z javnostmi

    Ste vedeli, da je uporaba besede stiki z javnostjo nepravilna? Stiki pomenijo nekaj občasnega, mehanskega in zunanjega, odnosi pa nekaj trajajočega, organskega in notranjega. Več o tem razlagajo v knjigi Odnosi z mediji Dejan Verčič, Franci Zavrl in Petja Rijavec (str. 18-19, GV Založba, Ljubljana 2002).
    VEČ
     
 
 
 

Stopite v stik z Andrejo

Pripravljate konferenco za nov izdelek?
Bi radi predstavili svoje podjetje?

Stopite v stik z Andrejo

Vaše dileme bo znala rešiti z znanjem,
bogatimi izkušnjami in svetovanjem.

 
 
 
 
STRINJAM SE

Spletna stran uporablja piškotke za boljše delovanje

Z brskanjem po naši spletni strani se strinjate, da lahko uporabljamo piškotke, ki so namenjeni vaši boljši uporabniški izkušnji na naši spletni strani. Za lastne potrebe analitike uporabljamo Google Analytics, ki v ta namen namesti piškotke (izbriši GA piškotke). Več o piškotkih.