Izšla je nova knjiga Andreje: Biblija uspešnega piara.

Zagotovite si  svoj izvod uspešnice TUKAJ.

 
 
 

Koristni članki

Prispevki Andreje Jernejčič o tem, kako uspešno prodajati, kako izpostaviti vaše konkurenčne prednosti in kako vam dober javni nastop lahko pri tem pomaga.

 
 
 
 
Razvrsti po:
 
  • S prepričljivim nastopom do zaposlitve

    Iskanje nove ali prve zaposlitve ni nikoli preprosto. Razgovor za delo je najbolj osebni del procesa zaposlitve. To je pravi trenutek, da dokažete, zakaj ste pravi kandidat za to mesto. Na razgovoru gre pravzaprav za nastop pred bodočim zaposlovalcem, ki zahteva pripravljenost in popolnost. Če vas zanima, na kaj vse veljati biti pozoren, ko se odpravite na razgovor za delo, kaj vse zanima delodajalca in kako pripraviti dobro vsebino vašega razgovora, vam bo ta članek zagotovo v pomoč.
    VEČ
     
  • Sprejem pa takšen

    Ko se odločimo, da gremo na kakšen tečaj, je zelo pomembno, kako nas bodo sprejeli, ko jih osebno obiščemo ali če za informacijami poizvedujemo po telefonu. Nič ne pomaga, če se podjetje oziroma organizacija oglašuje z izjemnimi oglasi, nudi velike ugodnosti in deluje v lepo opremljenih prostorih, če najprej naletimo na osebo, ki nas odbije.
    VEČ
     
  • Nismo vsi za vse

    Ena ključnih nalog animatorja, osebe, ki vodi po razstavah, muzejih ali dogodkih, je, da zna pravilno komunicirati. Pravilno pomeni več stvari: od načina podajanja vsebine do smisla do dela z ljudmi. Otroke je treba animirati drugače kot starejše. Podjetja se trudijo, ponujajo animacijo, potem pa dobiš ...

    VEČ
     
  • V prodajalni

    V trgovine gremo zaradi potreb, zaradi sprostitve, tako mimogrede, ko koga čakamo... Na nakup pa zagotovo vplivajo prodajalci s pravilno komunikacijo, z izbranimi informacijami in odnosom. Kako nas sprejmejo, obravnavajo, nam znajo ponuditi rešitev in se nam zares posvetiti, nas začutiti.
    VEČ
     
  • Toliko besed za eno kavo

    Ko v lokalu naročim belo kavo brez pene in poudarim z veliko mleka, dobim v večini vse prej kot to. Dobim jo s peno in pojasnilom, da drugače ni šlo, da malo pene že ne škodi ...Ko želim večjo skodelico, se izgovarjajo, da je nimajo. Ali pa trdijo, da je bela kava, a je niso natočili do vrha skodelice, ker bi se lahko polila. Toliko besed, energije in slabe volje zaradi ene kave.
    VEČ
     
  • Priložnostni nagovori ob praznikih, sprejemih ... Pa vi nekaj povejte!

    Številne so priložnosti, ko smo lahko izzvani, da nekaj povemo pred zbranimi. Ob zaključku leta, ko v podjetjih običajno pripravijo srečanje z zaposlenimi, novoletne zabave, druženja. Ali pa na večerji s sodelavci, na poroki, rojstnodnevni zabavi. Prvo vprašanje mnogih je, kaj povedati in kako?
    VEČ
     
  • Pripravljeni na "presenečenja"

    Pred nastopom se vedno pripravljam, toda nikoli nisem zadovoljna s sabo. Kako moteče je, če imam besedilo pred sabo na papirju za pomoč in kot varovalko, če pride do blokade, kar se mi pogosto dogaja? Kaj sploh lahko naredim?
    VEČ
     
  • Kako se izognemo tremi

    Če veste, kaj boste povedali in kako, ter za tem stojite, boste bolj samozavestni. Obvezna je dobra predpriprava. Malo ljudi si zanjo res vzame dovoli časa.
    VEČ
     
  • Na nastop nikoli nepripravljeni

    Sporočili so vam, da boste na neki konferenci predstavljali podjetje, v katerem ste zaposleni (produkt ali ponudbo), imeli pa boste 15 minut časa. Ker imate veliko dela, se za nastop pripravljate zadnji večer. Če morate že prej oddati prezentacijo, vam jo je mogoče celo kdo pripravil kak dan prej. To je pogost način, ki pa ni pravi in ga odsvetujem. Nikoli si ne smete dopustiti, da bi na nastop odšli neustrezno pripravljeni.
    VEČ
     
  • Opazujte, kaj vam sporoča občinstvo ali sogovornik

    Kadar imamo prodajni nastop ali nastop pred manjšim občinstvom, je pomembno, na kakšen način mu pristopimo. Včasih se lahko zgodi, da se ne počutimo prijetno in to kažemo na način, ki ga drugi zaznajo kot vzvišenega ali arogantnega. Zato velja priporočilo, da pridemo na dogovorjeni kraj pred nastopom in se pogovorimo z udeleženci tudi na neformalnem uvodnem srečanju.
    VEČ
     
 
Naloži več zapisov
 
 

Stopite v stik z Andrejo

Pripravljate konferenco za nov izdelek?
Bi radi predstavili svoje podjetje?

Stopite v stik z Andrejo

Vaše dileme bo znala rešiti z znanjem,
bogatimi izkušnjami in svetovanjem.

 
 
 

Medijske objave išče: Kliping, d. o. o., družba za spremljanje in analizo medijev

 
 
 
 
STRINJAM SE

Spletna stran uporablja piškotke za boljše delovanje

Z brskanjem po naši spletni strani se strinjate, da lahko uporabljamo piškotke, ki so namenjeni vaši boljši uporabniški izkušnji na naši spletni strani. Za lastne potrebe analitike uporabljamo Google Analytics, ki v ta namen namesti piškotke (izbriši GA piškotke). Več o piškotkih.