Izšla je nova knjiga Andreje: Biblija uspešnega piara.

Zagotovite si izvod uspešnice že sedaj.

 
 
 

Biblija uspešnega piara

 
 
 

Intervjuji o piaru v knjigi

 
Razvrsti po:
 
  • Borut Pahor

    Borut Pahor

    Spoštovani gospod predsednik, ste zelo aktivni v komuniciranju z vsemi ljudmi. Kako pomembno se vam zdi komuniciranje in katere oblike se vam zdijo najbolj učinkovite?

    Uporabljam tako tradicionalne kot sodobne načine komunikacije. Redno obiskujem javne prireditve, na katerih se najbolj neposredno srečam z ljudmi, se z njimi pogovarjam, jih poslušam, na njihovih prireditvah imam govore in podobno...
    Celoten intervju si preberite v knjigi.

     
  • Karl Erjavec

    Karl Erjavec

    Kaj se vam zdi pri piaru najbolj pomembno?

    Pri piaru so pomembni hitra odzivnost na dogodke doma in po svetu, dobro poznavanje medijskega prostora in proaktivno komuniciranje ciljev.

    Celoten intervju si preberite v knjigi.

     
  • Zoran Janković

    Zoran Janković

    Kako pomemben se vam zdi pri vašem delu piar?

    Vsekakor je piar pomemben, saj so mediji tudi naši partnerji. Pomembno je, da z njimi gradimo korekten odnos in komuniciramo vse pomembne informacije za meščanke in meščane. Prav to je naloga odnosov z javnostmi, ki spremljajo medijske objave, družbena omrežja, pripravljajo dogodke za medije in vsakodnevno obveščajo o pomembnih dogodkih...
    Celoten intervju si preberite v knjigi.

     
  • Thoraya Al Awadhi

    Thoraya Al Awadhi

    Kdo je po vaše dober piarovec?

    Če želite biti dober strokovnjak za odnose z javnostmi, morate vzpostaviti dobre odnose z ljudmi. V teh odnosih morate biti iskreni, nasploh morate biti skreni, pa tudi laskati je dobro znati. Prav tako morate biti zelo prijazni in vprašati ljudi, kako so, ipd., ne le takrat, ko jih potrebujete. Poskušajte pomagati vsem, kolikor lahko.
    Celoten intervju si preberite v knjigi.

     
  • Janez Škrabec

    Janez Škrabec

    Kaj si predstavljaš pod dober piar ali kaj je zate dober piarovec?

    Preprosto – uspešen piar kreira, razvija in vzdržuje dobre odnose. Dober piarovec je zato raziskovalec, strateg, kreator, mediator obenem, dovolj razgledan, iznajdljiv, odziven, ustvarjalen, učeč, empatičen, povezovalen, predvsem mora uživati v odnosih.

    Celoten intervju si preberite v knjigi.

     
  • Aleksander Mervar

    Aleksander Mervar

    Kako ocenjuješ stanje piara pri nas?

    Za Slovenijo nimam najboljšega mišljenja. Predvsem mislim na velike piarovske agencije, ki imajo eno ali dve sposobni osebi, vse ostalo je bolj ali manj administrativna podpora. Velika napaka velikih podjetij je, da mislijo, da če imajo angažirano eno pomembno piarovsko družbo, imajo tudi dober piar. Daleč od tega. To ti je lahko le podpora in pomoč...
    Celoten intervju si preberite v knjigi.

     
  • Nikica Gabrić

    Nikica Gabrić

    Kako ocenjujete, da je piar pomemben pri vaši promociji?

    Piar je zelo pomemben. Zavedati se je treba, da je to proces, ki se ga gradi in gradi. Pri nas smo prepoznavnost na slovenskem trgu naredili prav z Andrejo in njeno izvedbo piara. Odprla nam je trg v Sloveniji. Zelo dobro pozna piar, medije in ve, kako ustvariti zgodbe in kako doseči, da so o tem govori ali piše.
    Celoten intervju si preberite v knjigi.

     
  • Zvezdana Mlakar

    Zvezdana Mlakar

    Kaj ja zate dober piarovec?

    Dober piarovec razume! Razume mojo zgodbo, moj izdelek, moje delo. Razume mene. In je kreativen. Predstavi me tako, da prodaja ni klasična, nasilna, vzvišena. Sploh me ne »prodaja«, moje storitve ..., vzbudi pa radovednost v ljudeh, da se začnejo sami zanimati in spraševati, za kaj gre. Ki, kot jaz, vidi svojo publiko kot najpametnejše in najbolj senzibilne ljudi...
    Celoten intervju si preberite v knjigi.

     
  • Violeta Tomič

    Violeta Tomič

    Se ti zdi, da se politiki pri nas zavedajo pomena piara?

    Mislim, da se tega zelo zavedajo. Dokaz je to, da si nekateri želijo podrediti obstoječe medije ali pa ustanavljajo svoje medijske hiše.

    Celoten intervju si preberite v knjigi.

     
  • Tjaša Slokar Kos

    Tjaša Slokar Kos

    Kakšne so tvoje izkušnje s piarovci pri nas (bi lahko dala tudi kakšno primerjavo s tujimi, če kaj delate z njimi?) oz. kako bi jih ocenila (se je z leti kaj spremenilo, je boljše, slabše?)?

    Izkušnje so seveda različne, od izjemno dobrih do katastrofalnih. Nekateri se ne zavedajo, da piarovec pač ne more biti vsak in da seveda ni nujno, da so nekdanji novinarji lahko dobri piarovci. Jaz osebno pričakujem od piarovca pošten in korekten odnos...
    Celoten intervju si preberite v knjigi.

     
  • Igor E. Bergant

    Igor E. Bergant

    Vaše življenje je prepleteno z mediji. Kako opažate, da se je piar spremenil v desetletjih oz. tudi piarovci?

    Količina informacij se je izjemno povečala, zlasti zaradi razvoja spleta in predvsem prenosnih telefonov ter tako imenovanih socialnih omrežij. Vse več je tudi potvarjanja informacij, zato je vse težje ločevati informacijsko zrnje od plevela...
    Celoten intervju si preberite v knjigi.

     
  • Bojan Budja

    Bojan Budja

    Kaj so najpogostejše napake piarovcev, s katerimi se srečuješ pri delu?

    Najpogostejše napake so vsiljevanje svojih mnenj, stališč, pretirano obremenjevanje ciljnega novinarja, javnosti, po vseh možnih poteh – in teh je v tem času zares ogromno –, za nameček še nekritičnost, samohvala, brez možnosti in potrebnih argumentov, da novinar in javnost o tem sama presojata. Trdim, da sta lahko danes novinar in piarovec idealen par...
    Celoten intervju si preberite v knjigi.

     
  • Nuša Derenda

    Nuša Derenda

    Kaj je zate dober piarovec?

    Dober piarovec me čuti, pozna področje ter verjame vame in v moje delo. S tem se zgradi tudi zaupanje, ki je za kakovostno izvedbo nujno. Seveda se mora spoznati tudi na svoje delo, torej poznati medije in družbena omrežja ter znati z njimi ustrezno komunicirati.

    Celoten intervju si preberite v knjigi.

     
  • Gregor Knafelc

    Gregor Knafelc

    Kakšen je po vašem mnenju dober piarovec?

    Najboljši so tisti, ki vedo, kaj hočejo sporočiti svoji ciljni javnosti. Za to potrebuje dobro zgodbo, ki jo potrebuje tudi novinar, urednik in bralec. Druga pomembna sestavina svetovalcev za komuniciranje je tudi razumevanje medijskega ustroja. Lahko bi celo rekli, da oboji potrebujejo drug drugega, ne sedijo pa v istem čolnu.
    Celoten intervju si preberite v knjigi.

     
  • Tanja Skaza

    Tanja Skaza

    Kakšno vlogo je igral piar pri graditvi prepoznavnosti tvojega/vašega podjetja?

    Nedvomno je bil piar pri gradnji naše prepoznavnosti v Sloveniji ključnega pomena. Od odločitve o razvoju lastne blagovne znamke dalje temu področju namenjamo res posebno pozornost, smo pa ob tem zgradili tudi sistem komuniciranja prek socialnih omrežij, prek katerih lahko večji del naših informacij podajamo širši javnosti.
    Celoten intervju si preberite v knjigi.

     
  • Ilona Penzeš

    Ilona Penzeš

    Pri vas z določenimi znanimi osebnostmi delaš direktno. Koliko piarovskega znanja imajo?

    Še vedno delam v večini primerov z znanimi osebami direktno in je posredi bolj malo stikov z njihovimi piarovci. Bolj vidim, da piar uporabijo samo v določenih trenutkih, na primer pred koncerti, ko se bliža okrogla obletnica dela …, vendar gre v večini primerov zopet za suhoparno besedilo s fotografijami, poslanimi na vse medije v Sloveniji, in ne ukvarjanje piarovca s posameznimi mediji...
    Celoten intervju si preberite v knjigi.

     
  • Simona Dakič Nemanič

    Simona Dakič Nemanič

    Kaj je za vas dober piarovec?

    Dober piarovec je zame kot dober trgovec. Dober je tisti, ki me zna prepričati in sprovocirati, da bom nekaj kupila oziroma bom dogodku in ljudem, ki jih zastopa, posvetila čim več prostora v reviji. Najboljši pa je seveda tisti, ki pozna mojo revijo, ki ve, kakšen odziv bo njegova novica v reviji imela, in ki mi kakšno vročo zgodbo ponudi prvi.
    Celoten intervju si preberite v knjigi.

     
 
 
 

Prelistaj spletni pregled knjige - kazalo, odlomki...

 
 
 
 
STRINJAM SE

Spletna stran uporablja piškotke za boljše delovanje

Z brskanjem po naši spletni strani se strinjate, da lahko uporabljamo piškotke, ki so namenjeni vaši boljši uporabniški izkušnji na naši spletni strani. Za lastne potrebe analitike uporabljamo Google Analytics, ki v ta namen namesti piškotke (izbriši GA piškotke). Več o piškotkih.