Zagovarjam, če te boli koleno, obiščeš zdravnika. Ravno tako je s piarom.
11. apr 2019
Ravno tako je s piarom. Če se želiš pojavljati v medijih, če ne veš, kako boš predstavil svoj izdelek oz. produkt, če želiš imeti novinarsko konferenco, da bodo mediji o njej množično poročali in če se želiš javnosti predstaviti z novo idejo ter skrbeti za dobro prepoznavnost, potem je dobro, da imaš ob sebi agencijo, ki te usmerja in ti vsebinsko pomaga. Obstajajo številne agencije oziroma ljudje, ki so napisali en članek v življenju, niso nikoli bili novinarji in nimajo izkušenj, pa se vseeno izdajajo za piarovca. A podjetja, direktorji, vodje že sami presodijo, katera oseba je za njih najbolj ustrezna. Dejstvo je, da znajo dobri piarovci svetovati, hitro reagirati, krizno komunicirati, prav tako se poglobijo v vsebino ter poznajo medije in druge kanale komuniciranja.
Eden od direktorjev nekega podjetja mi je pred časom dejal, da zanj določeni mediji niso pomembni. Načeloma velja, da so vsi mediji pomembni. Res je, da so nekateri močnejši, bolj vplivni, drugi močno manj. Še vedno pa so. Če za enega rečemo, da nam ni pomemben, s tem pokažemo do njega in njegovih uporabnikov nespoštovanje. Velikokrat ljudje mislijo, da so objave pomembne le, če se pojavijo v največjih ter najbolj znanih televizijskih, časopisnih in radijskih hišah. Nato sledi moje vprašanje: »Kaj pa portali, ki jih spremlja recimo 1000, 5000 ali 10000 ljudi?« Če se nam objave na teh portalih zdijo nepomembne, to pomeni, da s tem podcenjujemo pomen in vrednost oseb, ki jih spremljajo?
Za dobro sodelovanje je torej pomembno, da sicer znamo narediti selekcijo, a vseeno damo čas tudi tistim, ki niso na prvem mestu. Mislim, da se prav tega močno zavedajo župani, ki so pozorni oz. se ukvarjajo z lokalnimi mediji, saj točno vedo, da bodo prebivalci, sploh starejši, zelo natančno prebrali lokalni časopis ali pa poslušali oz. gledali lokalne novice. Bolj jih zanima, kaj se dogaja z njihovim sosedom kot pa to, da je prišlo do poplav nekje v Aziji.
Pravilna razpršenost komuniciranja, ocenjena glede na vsebino, je tudi eden od ključnih pogojev za veliko bolj uspešno in dolgotrajno sodelovanje s predstavniki medijev, ne glede na to, ali gre za tiskane, televizijske, radijske ali spletne medije.