Že imate zadnjo Andrejino knjigo 10 x 10 zapovedi za uspešen piar in dober javni nastop? Naročite.

 
 
 

13. avg 2019

Kdo kroji potrošnikov izbor?

Se sprašujete, katere so metode, ki privabljajo nove kupce?

 
 
 

13. avg 2019

Kdo kroji potrošnikov izbor?

Se sprašujete, katere so metode, ki privabljajo nove kupce?

13. avg 2019

Prvi korak je zagotovo prisotnost na svetovnem spletu in na družbenih omrežjih. Več kot 4 milijarde ljudi danes uporablja internet, na spletu pa v povprečju preživijo 6 ur dnevno, kar znaša ¼ njihovega časa. Današnji potrošniki imajo radi vse na dosegu roke, kar pa jim trenutno spletno okolje tudi omogoča. K temu veliko prispevajo družbena omrežja in izredno širok dostop do informacij. Tako lahko preprosto pregledajo celotno spletno ponudbo in v kratkem času primerjajo različne znamke ter ponudnike med seboj. Velik poudarek dajejo tudi na to, kje vplivneži (prijatelji, družina, zvezdniki) kupujejo in o čem razmišljajo. Ravno to kupce nenehno spominja, da obstaja široka izbira za nakup, številne možnosti pa se neprekinjeno ustvarjajo in potrošniku vzbujajo občutek, da je vsak nakupovalni cikel novo izkustvo.

Prav zato se današnji tržniki ne moremo več zanašati samo na tradicionalne kanale oglaševanja in komunikacije. Potrošnika moramo upoštevati kot celoto in biti prisotni tudi na tistih kanalih, na katerih preživijo največ časa.

In kaj je tisto, kar današnje kupce pravzaprav privabi v nakupovalni proces?

To je dobra in privlačna vsebina. Poglejmo si, kako lahko vplivamo na porabnikovo odločitev za nakup na posameznih korakih potrošnikove poti odločanja.

V točki A (faza zavedanja) je naša naloga, da delujemo v danem trenutku na potrošnika spodbudno. Temu primerna mora biti vsebina, ki mora potrošniku povedati zanimivo zgodbo. V točki B (faza odločanj za nakup) moramo poskrbeti za primerno tematiko na kanalih, kjer potrošniki najpogosteje iščejo informacije (blogi in družbena omrežja). Na tej točki naj bo vsebina informativna in praktična. V točki C (faza izvedbe nakupa) je dobro uporabiti preusmeritev vpliva tako, da že objavljeno vsebino ponovno prikažemo. Tako potrošnika zopet opomnimo nanjo. Smiselna je tudi uporaba promocijskih kod. Namen navedenih aktivnosti v točki C je, da spodbudijo potrošnika k nakupu.

Največji vpliv ima naša vsebina na kupce v fazi odločanja za nakup in v fazi samega nakupa, zato je pomembno, da smo na teh točkah prisotni s primernim sporočilom in za potrošnika prilagojeno ponudbo. Ob sočasnem in koherentnem upravljanju vseh marketinških kanalov ter prisotnosti na omrežjih, na katerih se potencialni kupci najpogosteje zadržujejo, lahko v kombinaciji s pravo tematiko zagotovo pripeljemo potrošnike do uspešnega nakupa.

 

Petra Viki Čeru, mlajša svetovalka za družbena omrežja,
Agencija Lin&Nil – Andreja Jernejčič

 
 
 

Stopite v stik z Andrejo

Pripravljate konferenco za nov izdelek?
Bi radi predstavili svoje podjetje?

Stopite v stik z Andrejo

Vaše dileme bo znala rešiti z znanjem,
bogatimi izkušnjami in svetovanjem.

 
 
 

Medijske objave išče: Kliping, d. o. o., družba za spremljanje in analizo medijev

 
 
 


SLEDITE MI

          

 
 
 
 
STRINJAM SE

Spletna stran uporablja piškotke za boljše delovanje

Z brskanjem po naši spletni strani se strinjate, da lahko uporabljamo piškotke, ki so namenjeni vaši boljši uporabniški izkušnji na naši spletni strani. Za lastne potrebe analitike uporabljamo Google Analytics, ki v ta namen namesti piškotke (izbriši GA piškotke). Več o piškotkih.