V podjetjih, kjer poteka pretok informacij in vodstvo komunicira z zaposlenimi, je po raziskavah rezultat boljši za 26 odstotkov.
22. nov 2016
Odličnost v notranjem komuniciranju torej pomeni, da so zaposleni bolj motivirani, informirani in se počutijo del podjetja. Čeprav ob številnih opravkih velikokrat hoče zmanjkati časa ravno za obveščanje in informiranje zaposlenih, se vedno več vodij zaveda, da si je treba tudi za to vzeti čas. Oblike komuniciranja on obveščanja so lahko različne. Medtem ko imajo velika podjetja svoje piar službe, interne časopise, interni intranet ipd., si srednja, predvsem pa manjša podjetja to manjkrat privoščijo. Takrat si lahko pomagamo: z mesečnimi ali dvomesečnimi zajtrki z rogljički, skupno kavo, ne četrtletje je lahko skupno srečanje s predstavitvijo, kaj se je zgodilo in kaj je plan nadaljnjih mesecev. Zaposleni, ki vedo, kaj se dogaja, se čutijo bolj pripadni podjetju in del njega.
Če imate obletnico, recimo 20-letnico ali 50-letnico obstoja podjetja, vključite v to zaposlene. Le če vedo, da imate dogodek, da praznujete obletnico, lahko o njej govorijo tudi oni in se čutijo del tega.
Po drugi strani le s tem, ko se pogovarjate z zaposlenimi, vzpostavljate zaupanje in odnos z njimi. Prav tako ste tudi bolj seznanjeni s tem, kaj se v podjetju dogaja, kje nastajajo težave in imate odprt pretok informacij. Recimo Zoran Janković ima še vedno navado, da si zapomni ljudi in ve, kaj se z njimi pogovarja. Nekoč je poznal prodajalke v trgovini, vedel njihova imena. Tanja Skaza iz podjetja Skaza, kljub temu, da ima več kot 300 zaposlenih, pozna ne zgolj njihova imena, ampak še imena otrok zaposlenih. Zato ni čudno, da jo slišimo večkrat reči, da so kot velika družina.
Če vam nenehno primanjkuje časa ob hitrem tempu, si preprosto vstavite v urnik čas za obhod med zaposlene. in postanite bodite nedostopni.