Eden lepših komplimentov, ki sem jih prejela, se je glasil: »Ko prideš k Andreji na sestanek, si obravnavan kot kralj.
22. maj 2017
Vzamejo ti jakno, postrežejo z dobro kavo in s piškotom.« Vse navedeno drži. S tem, kako sprejmete obiskovalca v hišo, podjetje sporoča odnos do njega. Najprej izkazujemo spoštovanje. Pogosto imamo v dnevu po več deset sestankov in smo utrujeni in naveličani tudi kav. Prav zato, če vem, da bomo imeli veliko sestankov, poskrbimo, da imamo na mizi sadje ali kaj, saj včasih preprosto na hrano pomisliš šele zvečer, ko se umiriš. Prav tako je sestanek uspešnejši, če postavite dobre temelje. Opažam, da ko predlagam ljudem, kje bi se srečali, raje izberejo moj prostor: pri tebi vse urediš, pa dobro kavo imate. Najhuje je, ko kam pridem, in mi kavo postrežejo v plastičnih lončkih. Nekje so se modernizirali in jo nalijejo v lepše lončke. V podjetjih so načini postrežbe in kako vas sprejmejo na sestanek povsem različni. Marsikje na to sploh ne dajo poudarek.
Lepo je, če se obiskovalec počuti prijetno. Zato je primerno, da imate v vsakem podjetju urejeno, kako poteka sprejem gostov. Ne pričakujte, da bo vaša asistentka ali vaši zaposleni sprejeli goste, kot želite, če jih o tem ne boste podučili ali jih usmerili. Pri hitrem tempu pa velja vedno podariti pogled v oči in nasmešek. Pravilo je, da gosta sprejmete, mu pokažete, kam se lahko usede, mu odločite plašč in ko odhaja, ga gostitelj sprejme do vrat.
Včasih kdo komentira, da so to drobne in nepomembne stvari. Vendar je to naše ogledalo. Vedeti pa velja, da se raje vračamo tja, kjer je bolj prijetno.