Predstavljanje novega izdelka ali storitve danes zahteva idejo izvirnosti in kreativnosti, predvsem pa skomunicirati potrošnikom, da imate nekaj, kar je za njih uporabno.
18. jul 2017
Torej, da je nekaj samo novo, ni več dovolj. Da je izvirno, tudi ne. Potrebuje biti v prvi vrsti koristno za drugo stran. Tu je ključno komuniciranje, da takoj povemo, kaj z našo storitvijo doprinašamo s poudarkom, v čem smo drugačni od drugih.
Izstopamo lahko le, če imamo nekaj, kar drugi nimajo, ponudimo rešitve, ki jih drugi nimajo. Najpogosteje vsi razlagajo, kaj imajo, ne poudarijo pa takoj, kaj lahko oni pomagajo nam. V sekundi, ko nasprotna stran sliši koristni zanjo, bo pozorna. Vsebino lahko tudi predstavimo javnostim in medijem. Če smo vsebinsko močni, je lahko srečanje z novinarji, sicer je bolj zanimivo, če imamo dogodek. Pa tudi dogodek naj bo izviren, naj vključuje znane osebnosti ali je manj običajen.
Če potrebujemo le povečati prepoznavnost projektu ali storitvi, prav tako velja, da je dobro narediti odmeven dogodek in v poročanje vključiti klasične medije kot tudi družabna omrežja.