Že imate zadnjo Andrejino knjigo 10 x 10 zapovedi za uspešen piar in dober javni nastop? Naročite.

 
 
 

14. feb 2018

S kratkim govorom selekcijo objave delate sami

Pogosto slišim: »Jutri imam novinarsko konferenco, na kaj naj bom pozoren?«

 
 
 

14. feb 2018

S kratkim govorom selekcijo objave delate sami

Pogosto slišim: »Jutri imam novinarsko konferenco, na kaj naj bom pozoren?«

14. feb 2018

Konec leta in ob začetku leta prav tako so novinarske konference, sploh zaradi predstavljanja rezultatov, zelo pogosto orodje srečevanja z novinarji in dobra priložnost grajenja odnosa z njimi. So tudi priložnost, da se novinarjem predstavi načrt delovanja podjetja za celo leto, morebitne izzive in tudi večje dogodke, ki jih ima podjetje v načrtu izvesti. Ena od ključnih stvari je, da novinarsko vedno izpostavimo vsebino, ki je močna in, da v strnjeni obliki omenimo čim več rezultatov. Najbolj zaželeno je, da novinarske konference trajajo 15 minut, v skrajni sili oziroma če je res veliko sogovornikov, nikakor pa več kot pol ure. Zavedati se je treba, da novinarji nimajo časa za novinarske konference. Vsi naenkrat dobijo enake informacije in moje mnenje je, da se še vedno dogaja preveč konferenc. Naj se zgodijo takrat, ko imamo res nekaj udarnega, zanimivega.
Vedno ko se pred novinarskimi konferencami pogovarjam z direktorji, jim svetujem naslednje: nekaj dni prej preglejte vsebino, vadite, kaj boste povedali in bodite na tekočem, glede tega, kaj bodo govorili drugi. Ključno je, da je nastop treba vaditi, da se govori spontano, jasno, razločno in s poudarki. Na koncu imajo novinarji navado, da posnamejo izjavo, torej nekaj kratkega v dolžini od 6 do 18 sekund. V vsakem primeru bodo naredili selekcijo, ne glede na to, kako dolga bo vaša izjava. Če boste govorili na dolgo in široko, bo to selekcijo pač naredil novinar sam. Sicer pa radio zahteva veliko večjo razločnost in nežnost glasu, na televiziji pričakujemo samozavesten in topel nastop. Časopis dovoljuje več prostora, portali pa kratke udarne novice.
Novinarska konferenca je prav tako idealna priložnost za predstavitev novih akcij, sploh če so udarne in posebne, in izvrsten način za spoznavanje in grajenje odnosa z novinarjem. Velikokrat me kdo vpraša:« Kaj naj se z novinarji sploh pogovarjam?« Vedno odgovorim, da naj se z njimi pogovarjajo o temah, ki jih imajo. Sicer pa bo novinar vedno sam pristopil in vprašal, kar ga še zanima. Zavedajte se, da morate biti v odgovorih vedno kratki. Tako kot je čas za vas ena največjih vrednot v vašem poslu, je pri novinarskem poslu enako.
Ker so na novinarski konferenci prisotne tudi kamere in fotografi, je zelo pomembna tudi sama drža in nastop. Od nebesedne komunikacije, uporabe rok, do načina gledanja. Za dobro učinkovito in prepričljivo konferenco toplo priporočam vajo. Velja vedeti, da so vsi dobri govorci vedno prej vadili. V resnici je to vrlina, ki se je zavedajo in jo prakticirajo uspešni poslovneži.

 

Celoten članek:

 
 
 

Stopite v stik z Andrejo

Pripravljate konferenco za nov izdelek?
Bi radi predstavili svoje podjetje?

Stopite v stik z Andrejo

Vaše dileme bo znala rešiti z znanjem,
bogatimi izkušnjami in svetovanjem.

 
 
 

Medijske objave išče: Kliping, d. o. o., družba za spremljanje in analizo medijev

 
 
 


SLEDITE MI

          

 
 
 
 
STRINJAM SE

Spletna stran uporablja piškotke za boljše delovanje

Z brskanjem po naši spletni strani se strinjate, da lahko uporabljamo piškotke, ki so namenjeni vaši boljši uporabniški izkušnji na naši spletni strani. Za lastne potrebe analitike uporabljamo Google Analytics, ki v ta namen namesti piškotke (izbriši GA piškotke). Več o piškotkih.