Že imate zadnjo Andrejino knjigo 10 x 10 zapovedi za uspešen piar in dober javni nastop? Naročite.

 
 
 

8. mar 2018

Komunikacija v iskanju novih sodelavcev

Trenutno se številna podjetja soočajo s pomanjkanjem kakovostnega kadra.

 
 
 

8. mar 2018

Komunikacija v iskanju novih sodelavcev

Trenutno se številna podjetja soočajo s pomanjkanjem kakovostnega kadra.

8. mar 2018

Ko mislimo na kakovosten kader pomeni, mislimo na ljudi z znanjem, s sposobnostmi in predanostjo. Predvsem je zato zelo pomembno, da vemo, kakšen kader potrebujemo, kakšno delo se bo opravljalo, da se bo lahko ta oseba v delu našla, bila motivirana in kazala tudi pripadnost podjetju.
Pri iskanju kadra velja poudarek dati na vsestransko komunikacijo s pošiljanjem informacij, pomembno je, kako smo predstavljeni navzven, komunikacija in predstavljanje našega podjetja, kako smo predstavljeni na spletni strani, v medijih z različnimi objavi in kako o nas poročajo drugi ljudje, lahko zaposleni. Prav tako je dobro, da o tem, da potrebujemo kader, obvestimo tudi zaposlene, kajti lahko poznajo nekoga, ki je dober in ga tudi pripeljejo.
Presenečena sem, da marsikdo kdaj, ko pride na razgovor, ima tremo, ni sproščen, mu povem, da je to zgolj pogovor med nama in mu bo lažje, če se sprosti, saj bo lahko tudi več povedal. V zadnjem času, ko sem imela razgovore, sem opazila, da je največkrat manjkal ta entuziazem, pripadnost, ali pa potem realizacija, ko ti številni obljubijo marsikaj, navedejo visoko zanesljivo znanje, potem pa, ko je treba realno izvesti, pa pogosto ne prevzemajo nobene odgovornosti. V izogib napačnemu ustvarjanju predstav je veliko komunikacije pogosto dobra rešitev za zmanjšanje napačnih predstav.
IZJAVE:
Aleksandra Križaj Dumić, direktorica Zobozdravstvene klinike Križaj: »Pri mojem delu je zelo pomembno, da imam zanesljiv kader z veliko znanja. V slovenskem prostoru primanjkuje zobozdravnikov, tudi zato, ker ko se izobrazijo, jih gre večina raje delati v javni sektor. Je pa res, da se kakovost zobozdravstva v slovenskem prostoru močno razlikuje. Osebno zagovarjam najvišjo kakovost, najsodobnejšo opremo, nenehno razvijanje in učenje, vse to pa dajem tudi svojim zaposlenim. Prav tako pa se mi zdi pomembno, da znamo komunicirati z obiskovalci, se dogovarjati, jim primerno svetovati. Kar pa se tiče kadra, tudi pri nas ga iščemo, in sicer zobozdravnika, zobotehnika in ortodonta.«

 

Celoten članek:

 
 
 

Stopite v stik z Andrejo

Pripravljate konferenco za nov izdelek?
Bi radi predstavili svoje podjetje?

Stopite v stik z Andrejo

Vaše dileme bo znala rešiti z znanjem,
bogatimi izkušnjami in svetovanjem.

 
 
 

Medijske objave išče: Kliping, d. o. o., družba za spremljanje in analizo medijev

 
 
 


SLEDITE MI

          

 
 
 
 
STRINJAM SE

Spletna stran uporablja piškotke za boljše delovanje

Z brskanjem po naši spletni strani se strinjate, da lahko uporabljamo piškotke, ki so namenjeni vaši boljši uporabniški izkušnji na naši spletni strani. Za lastne potrebe analitike uporabljamo Google Analytics, ki v ta namen namesti piškotke (izbriši GA piškotke). Več o piškotkih.