Že imate najnovejšo Andrejino knjigo Darilo za čudovito osebo / A gift for a wonderful person? Naročite.

 
 
 

9. jul 2018

Kaj se lahko naučimo od turškega zvezdnika Buraka Özçivita, Kemala?

V sodobnem digitalnem času je poglavitno, da zna vsak vodja komunicirati na več načinov.

 
 
 

9. jul 2018

Kaj se lahko naučimo od turškega zvezdnika Buraka Özçivita, Kemala?

V sodobnem digitalnem času je poglavitno, da zna vsak vodja komunicirati na več načinov.

9. jul 2018

Ni pomembno zgolj interno in krizno komuniciranje z mediji in zaposlenimi, vse bolj relevantna postajajo družbena omrežja. Ob obisku turškega zvezdnika Buraka Özçivita, ki je srca Slovencev osvojil z likom Kemala v slavni nanizanki Moja boš, sem bila del ekipe, ki je skrbela za njegov obisk. Ko sem ga skupaj z njegovo ekipo čakala, da pride na intervju, sem zaslišala, kako je fotograf ves navdušen rekel: »Burak je ravnokar všečkal mojo objavo na Instagramu.« Ker je bila njegova ekipa prisotna v istem prostoru, je bilo jasno, da svoj Instagram profil ureja sam. Na družbenih omrežjih je zelo aktiven, kar je še dodatno dokazal, ko je po vrnitvi v Turčijo, pozno ponoči, všečkal tako moje poslovne objave, ki niso bile povezane z njegovim obiskom, kot tudi tiste osebne narave. Ne glede na objavljeno vsebino, ključna je bila njegova osebna komunikacija.

Kolikokrat se vam zgodi, da vam zvezdnik direktno piše in odgovarja? Redkokdaj. Četudi ima svoj fan klub, zelo redko dobite odgovor. Za Buraka velja, da na družbenih omrežjih redno komunicira s svojimi oboževalci in sledilci, zato ne preseneča dejstvo, da ima na svojem Instagram profilu že 11,4 milijonov sledilcev. Številka, ki narašča iz dneva v dan.

Kaj se torej lahko naučimo iz njegovih dejanj? Da je komuniciranje na družbenih omrežjih zelo pomembno in da si je zanj treba vzeti čas. Dejavnosti in storitve podjetja moramo predstaviti tako na spletnih straneh kot tudi na družbenih kanalih. Biti moramo aktivni in spremljati profile drugih. Le redko kateri managerji pri nas si vzamejo čas in redno komunicirajo z množico na drug strani in spremljajo profile drugih. Dejstvo je jasno, za to preprosto ni časa, ali pa si ga ne vzamejo. Predvsem pa se mnogi ne zavedajo, da so družbena omrežja in druge oblike komuniciranja naša prihodnost. Na dan več kot 150-krat pogledamo na telefon in ta številka se samo še povečuje. Tudi nakupi se v vedno večji meri opravljajo prek interneta. Delovniki se podaljšujejo, telefon in internet pa postajata najbolj pogosta pripomočka za komuniciranje. Manager, ki bo znal to izkoristiti prej, bo verjetno v svojem poslu prav zaradi tega še uspešnejši.

 
 
 

Stopite v stik z Andrejo

Pripravljate konferenco za nov izdelek?
Bi radi predstavili svoje podjetje?

Stopite v stik z Andrejo

Vaše dileme bo znala rešiti z znanjem,
bogatimi izkušnjami in svetovanjem.

 
 
 

Medijske objave išče: Kliping, d. o. o., družba za spremljanje in analizo medijev

 
 
 


SLEDITE MI

          

 
 
 
 
STRINJAM SE

Spletna stran uporablja piškotke za boljše delovanje

Z brskanjem po naši spletni strani se strinjate, da lahko uporabljamo piškotke, ki so namenjeni vaši boljši uporabniški izkušnji na naši spletni strani. Za lastne potrebe analitike uporabljamo Google Analytics, ki v ta namen namesti piškotke (izbriši GA piškotke). Več o piškotkih.