Se sprašujete, kako do prihodkov s Facebook oglasi?
20. avg 2019
Zlahka prepoznamo Facebook objavo, ki ne bo delovala uspešno. Nekoliko težje pa ugotovimo, katera Facebook objava bo dosegla velik uspeh in ustvarila prihodek. Tematika je sicer bolj kompleksna kot se zdi na prvi vtis. Za hitri pogled pa sem strnila 4 ključne stvari.
Štirje elementi, ki jih je treba zagotoviti
1. Kakovostna vizualna vsebina
Kakovostno vizualno vsebino bodo Facebook uporabniki prej zaznali, si jo zapomnili in tudi delili. Naj prinaša dodano vrednost za uporabnika. Bolj preprosto povedano: naj govori o kupcih, uporabnikih storitev, bralcih, prednostih izdelka ali storitve, ki jo lahko potencialni kupec zazna takoj. Še bolj preprosto: pravilno je vi, vaše, tvoje in ne mi, naše, moje :). Pokaži z videom ali s fotografijo, kako je, če si kupec, če koristiš izdelek ali storitev. Če bo vizualna vsebina poleg tega še duhovita, si jo bodo uporabniki še hitreje zapomnili.
Ne pozabite tudi na tehnični vidik: Izberite fotografije in video formate prave velikosti, saj se dimenzije spreminjajo glede na tip zbranega oglasa.
2. Poziv k akciji
Nujno vključite tudi poziv k akciji, saj brez tega vaš bralec ali poslušalec ne bo vedel, kaj storiti. Dva primera učinkovitih pozivov:
- Kupite zdaj in prihranite >>
- Preverite, saj se ponudba kmalu izteče >>
Vaš poziv mora spodbuditi ljudi, da zdaj, torej takoj, kliknejo na vaš oglas in ne jutri, pojutrišnjem ali nikoli.
3. Tvoja vsebina ne dela dobro?
Preverite Facebook Ad Library, kjer boste lahko videli, kateri oglasi so najbolj uspešni.
Prebrskajte tudi, kako komunicira vaša konkurenca. Ne tista, ki dela slabo oz. povprečno. Najdite takšno, ki dela nadpovprečno dobro. Če vsebina deluje pri njih, bo delovala tudi pri vas, vendar pazite, da dodate tudi svoj žig oz. osebno noto svojega podjetja. Tudi pri naročnikih ali nadrejenih boste lažje argumentirali svoje odločitve, če jih boste podprli z raziskavami in s testiranji.
4. Proračun, ki ga namenite za oglaševanje
Imate dober izdelek, uspešno storitev, privlačno vizualno gradivo, dobro vsebino, zato se odločite za oglaševanje na Facebooku in ugotovite, da rezultati niso tako dobri, kot ste pričakovali? Najprej se vprašajte, koliko sredstev namenite za Facebook oglaševanje na mesec. Ne ravno dosti, kajne? In točno to je glavni razlog, zakaj vaši Facebook oglasi ne delujejo.
Potrebujete dovolj visok proračun, s katerim najprej testirajte, katera sporočila delujejo, katera publika je prava in kateri tip oglasa je najboljši. Če ne namenite dovolj sredstev, ne boste mogli doseči uspešne donosnosti naložbe, vsaj ne takšne, kot si želite. Tudi čas objave mora biti daljši, v kratkem času ne boste dobili realnih rezultatov, tudi pravega občinstva ne (vsaj v slovenskem bazenu ljudi). Veliko nas je takšnih, ki vsak dan spremljamo Facebook, ni pa nujno, da to velja tudi za vašo ciljno skupino. Ne boste verjeli, ampak še vedno obstajajo uporabniki, ki se na Facebook prijavijo 2 x na teden in če vaš oglas traja 3 dni, obstaja velika verjetnost, da jih ne boste »zadeli«.
Za konec pa še …
Videi »delajo« bolje kot objave s fotografijami in z besedili.
In ne glejte le všečkov in klikov. Oboji ne ustvarijo prihodka, prodaja prinaša prihodek. Zato je pomembno, da ciljate prave uporabnike in ne vse povprek, ker spremljate le število všečkov.

Sanja Čekić, vodja oddelka za družbena omrežja,
Agencija Lin&Nil – Andreja Jernejčič