Preberite, kako zelo pomembno je, da znate dobro komunicirati
26. sep 2019
Ko gremo k zdravniku, smo običajno previdni in pozorni. Spoštujemo njegovo mnenje, zato je dobra komunikacija ključnega pomena. Pogosto kakšno navado spremenimo, čeprav vemo, da ni dobra le, če jo nakaže zdravnik.
Ko sem šla na letni pregled glasilk, zaradi operacije glasilk, ki sem jo imela pred leti, je bilo srečanje z vrhunsko specialistko s tega področja, prof. dr. Ireno Hočevar Boltežar, ki mi je opravila operacijo, izjemno. Najprej je izrazila veselje nad tem, da me vidi, nato pa je pohvalila barvo las in mi celo povedala, da mi ta barva res zelo pristaja. Po pregledu glasilk, mi je povedala, da je postala babica, nato pa je vzela svoj telefon in mi pokazala čudovito fotografijo otroka, ki ji je v življenje prinesel toliko veselja.
Ko sem odhajala od nje, sem razmišljala, kakšno veličino ima ta zdravnica. V odnos, ki ga imava midve kot pacientka-zdravnica, je vnesla tisto nekaj več – ne zgolj zaupanja, ampak tudi pristnost in izjemno komunikacijo, s čimer je pokazala visoko spoštovanje do mene kot pacientke. Prav komunikacija in čas zanjo, da opaziš osebo, si jo zapomniš, ima tisto dodano vrednost, ki smo je vsi veseli. Ona v mojih očeh zato ni zgolj zdravnica, ampak je veliko več – je oseba, ki si ga želimo imeti ob strani, še posebno v težkih okoliščinah, denimo, ko se bojimo pregledov in operacij. Profesionalen strokovnjak si vzame čas za osebo na drugi strani in mu da jasno vedeti, da je vsak pacient pomemben. Prav to je komunikacija, zaradi katere odnos ni le površinski, temveč je izjemen. Odnos, ki da vedeti, da ljudje nismo zgolj številke.

Andreja Jernejčič, direktorica
Agencija Lin&Nil – Andreja Jernejčič