Že imate zadnjo Andrejino knjigo 10 x 10 zapovedi za uspešen piar in dober javni nastop? Naročite.

 
 
 

11. okt 2019

Zakaj zaupamo vplivnežem bolj kot klasičnim oglasom?

Preberi, zakaj je sodelovanje z vplivneži dobro za podjetje

 
 
 

11. okt 2019

Zakaj zaupamo vplivnežem bolj kot klasičnim oglasom?

Preberi, zakaj je sodelovanje z vplivneži dobro za podjetje

11. okt 2019

Virtualni vplivneži ali influencerji so posamezniki, ki širijo trende in ideje na družbenih omrežjih. Zaradi priljubljenosti, ki jo dokazuje veliko število sledilcev, postanejo avtoritativne figure, ki določajo trende v sodobni potrošniški družbi. Imajo pomembno vlogo v fazi iskanja informacij. Poleg tega namesto potrošnikov opravijo preizkus izdelka in tako nadomestijo senzorično izkušnjo, ki v spletnem prostoru nekako manjka.

Vplivneži niso samo preizkuševalci, pač pa svojo prepoznavnost gradijo z različnimi objavami, v katerih se ljudje z njimi identificirajo in jim zato zaupajo bolj kot oglasom.

In kaj jih naredi tako zanimive in učinkovite?

Strokovnost

Študije so pokazale, da je verodostojnost sogovornika odvisna od dejavnikov zaupanja, strokovnosti, privlačnosti in podobnosti. Strokovnost je tista, ki ljudi prepriča, da zaupajo določenemu opisu ali oceni znamke, ki jo objavi vplivnež. Strokovnost daje moč in verodostojnost podajalcem vsebine, ki jo potrošniki spremljajo. Položaj vplivneža se še dodatno okrepi z velikim številom všečkov in sledilcev. Več kot ima ta sledilcev, bolj potrošnik zaupa vanj, misleč, da če mu drugi zaupajo, mu mora tudi on.

Privlačnost

Druga pomembna lastnost, zaradi katere ljudje sledijo vplivnežu, je privlačnost. Privlačnim in lepim ljudem tudi sami pripisujemo veliko dobrih lastnosti. Privlačnost lahko pripelje do mnogih pozitivnih povezav med osebo in blagovno znamko. Vsi ti elementi posledično vplivajo na sledilca, ko se odloča za nakup izdelka, ki je povezan z določeno osebo.

Povezljivost

Kar resnično razlikuje vplivneže od drugih vrst promocije, je njihova povezanost. V večini jim sledijo tisti, ki z njimi delijo enake interese, želje, spadajo v primerljivo starostno skupino. Razumljeni so kot povprečni posamezniki, ki prek družbenih omrežij delijo utrinke iz svojega vsakdanjega življenja. Tako ostanejo povezani s svojimi sledilci in so sposobni neposredno sodelovati z njimi. Tudi mnenje ljudi iz iste skupine je več vredno kot mnenje nekoga, ki ne spada v to skupino.

Avtentična, pristna komunikacija

Ljudje vplivnežem bolj zaupajo zaradi bolj avtentične, pristne komunikacije. Posameznikom so influencerji bliže in tudi njihov način komunikacije je bolj oseben. Vsebine podajajo na zanimiv in privlačen način, s katerim se potrošniki lažje poistovetijo.

Se naročnikom delo z vplivneži izplača?

Vplivneži načeloma nimajo namena preizkušati izdelkov, ki ne ustrezajo temu, kar je njihovo sporočilo, in se tudi nimajo namena prodati prevelikemu številu ljudi, saj bi s tem izgubili zaupanje. Vendar pa se je tudi to dejstvo v zadnjem letu bistveno spremenilo. Razlog je plačana vsebina v ozadju dogajanja.

 

 

Petra Viki Čeru, mlajša svetovalka za družbena omrežja, 
Agencija Lin&Nil – Andreja Jernejčič

 
 
 

Stopite v stik z Andrejo

Pripravljate konferenco za nov izdelek?
Bi radi predstavili svoje podjetje?

Stopite v stik z Andrejo

Vaše dileme bo znala rešiti z znanjem,
bogatimi izkušnjami in svetovanjem.

 
 
 

Medijske objave išče: Kliping, d. o. o., družba za spremljanje in analizo medijev

 
 
 


SLEDITE MI

          

 
 
 
 
STRINJAM SE

Spletna stran uporablja piškotke za boljše delovanje

Z brskanjem po naši spletni strani se strinjate, da lahko uporabljamo piškotke, ki so namenjeni vaši boljši uporabniški izkušnji na naši spletni strani. Za lastne potrebe analitike uporabljamo Google Analytics, ki v ta namen namesti piškotke (izbriši GA piškotke). Več o piškotkih.