Intervju v oddaji Zajtrk PR'Andreji: Jelko Kacin, ponedeljek, 17. 8., ob 20. uri na TV Vaš kanal.

 
 
 

28. okt 2019

5 orodij za bolj kakovostno ustvarjanje vsebine

Ustvari kakovostno vsebino in primerno kreativo.

 
 
 

28. okt 2019

5 orodij za bolj kakovostno ustvarjanje vsebine

Ustvari kakovostno vsebino in primerno kreativo.

28. okt 2019

Ste ustvarjalci vsebin? Potem ste se zagotovo že srečali z izzivi ustvarjanja kakovostne vsebine. Vsi namreč želimo izstopati v poplavi različnih izdelkov, storitev, nasvetov in idej. Zmagajo pa le tisti, ki zajamejo bistvo, pritegnejo in so drugačni, saj »lepa« in berljivo napisana besedila ali besedne igre niso več dovolj. Pri ustvarjanju digitalne vsebine je ključen tudi vizualni del, ki zajema fotografije, gife, infografike, predstavitve ali videe.


In ker ne moremo mimo dejstva, da ustvarjanje dobre vsebine zahteva precejšen trud in vložek, lahko izberemo orodja, s katerimi si snovanje vsebine nekoliko olajšamo.


1. Google trendi


Google Trends je priročno orodje v primerih, ko se odločamo, ali bomo v svojem blogu oz. oglasu komunicirali delavnico ali ustvarjalnico. Na primer preverimo, kaj Slovenci najpogosteje iščejo. Z vpisom obeh besed se lažje odločimo, katero besedo uporabiti. Tako ne zmaga glas močnejšega, temveč glas statistično preverjenega :).

 

Vir: https://trends.google.com/trends/explore?geo=SI&q=ustvarjalnica,delavnica

 

 

2. Video


Brez videa danes enostavno ne gre. Imajo visok doseg na Facebooku, pa tudi na LinkedInu. Tako imenovane pojasnjevalne videe, ki ste jih zagotovo že zasledili, morda bolj na LinkedInu kot na Facebooku, najlažje naredimo kar preko orodja https://www.renderforest.com. Ponujajo nam številne priročne in kakovostne vzorce. Dostopni pa so tudi videi brez njihovega žiga (watermark) in to že za dobrih 50 evrov.


Če želimo v en video združiti več krajših videov in dodati glasbo, lahko izbiramo med kar nekaj brezplačnimi orodji.

Pri pripravi videa prav pridejo tudi ikone https://www.iconfinder.com, nekatere izmed njih so tudi brezplačne. Plačljivo, a praktično orodje za urejanje video vsebin je tudi fimora9.

 

3. Fotografija


Za oblikovanje fotografij je daleč najboljše in najbolj priročno orodje Canva, kjer najdemo že oblikovane Facebook objave, oglase in Instagram objave. Ponujajo nam morje različnih primerov, ki jih lahko tudi sami preoblikujemo.

 

Vir: www.canva.com


4. Infografika


Infografika se je sicer veliko bolj pogosto uporabljala v preteklosti, je pa tudi danes zelo priročna, ko govorimo o pomembnih številkah oz. drugih ključnih informacijah. V infografiki boste z ilustracijo hitro prikazali bistvo.
Hubspotovi vzorci oz. šablone vam bodo zagotovo olajšali delo, saj lahko izbirate med petnajstimi, v katerih lahko spreminjate barve, videz ali pa najdete vir za svojo različico: https://www.hubspot.com/infographic-templates.
Za oblikovanje infografike je pravi naslov tudi brezplačno orodje: https://piktochart.com/ (saj njihov žig lahko tudi odrežete).

 

5. Bitly link


Z Bitlyem v prvem koraku skrajšamo povezavo, jo preimenujemo, na koncu pa spremljamo, koliko uporabnikov je kliknilo na to povezavo. Večina uporabnikov misli, da gre le za skrajšan link, v resnici pa z Bitlyem lahko spremljate tudi statistiko klikov na povezavo. Z brezplačno verzijo statistika zgleda kot prikazano spodaj. Ni veliko, je pa dovolj, da dobite informacijo, ali je vaša vsebina uporabnikom zanimiva ali ne.

Vir: www.bitly.com

Prišli smo do konca. Upam, da bodo omenjena orodja koristna, ustvarjene vsebine pa bolj brane, primerno zastavljene, predvsem pa edinstvene, saj bodo samo vaše. 

 

Sanja Čekić, vodja oddelka za družbena omrežja,

Agencija Lin&Nil – Andreja Jernejčič

 
 
 

Stopite v stik z Andrejo

Pripravljate konferenco za nov izdelek?
Bi radi predstavili svoje podjetje?

Stopite v stik z Andrejo

Vaše dileme bo znala rešiti z znanjem,
bogatimi izkušnjami in svetovanjem.

 
 
 

Medijske objave išče: Kliping, d. o. o., družba za spremljanje in analizo medijev

 
 
 


SLEDITE MI

          

 
 
 
 
STRINJAM SE

Spletna stran uporablja piškotke za boljše delovanje

Z brskanjem po naši spletni strani se strinjate, da lahko uporabljamo piškotke, ki so namenjeni vaši boljši uporabniški izkušnji na naši spletni strani. Za lastne potrebe analitike uporabljamo Google Analytics, ki v ta namen namesti piškotke (izbriši GA piškotke). Več o piškotkih.