Intervju v oddaji Zajtrk PR'Andreji: Jelko Kacin, ponedeljek, 17. 8., ob 20. uri na TV Vaš kanal.

 
 
 

17. jan 2020

Kakšna je verjetnost, da bo potrošnik ponavljal nakupe brez razmišljanja?

Prepoznavnost blagovne znamke se ne zgodi čez noč.

 
 
 

17. jan 2020

Kakšna je verjetnost, da bo potrošnik ponavljal nakupe brez razmišljanja?

Prepoznavnost blagovne znamke se ne zgodi čez noč.

17. jan 2020

Enkrat, ko se potrošnik poveže z blagovno znamko, je večja verjetnost, da bo ponavljal nakupe brez razmišljanja – ali niso to sanje vsakega podjetja, ki svoje izdelke ali storitve prodaja končnim kupcem? In kakšen je recept za dosego zvestobe?

Velika podjetja, kot so Apple, Nike, Adidas in McDonalds, so do uspešnih blagovnih znamk prijadrala počasi in ciljno. Delali so tisto, v čemer so najboljši in se izpopolnjevali. Tudi, ko so se srečevali s trendi zdrave prehrana, nismo zasledili številnih McDonaldsovi oglasov, ki govorijo o zdravih in brez glutenskih hamburgerjih. Ohranili so glavno sporočilo, ki postavi v ospredje hrano, s katero se pregrešimo in uživamo. S tem sporočilom so nas ciljali skozi desetletja.

Adidaske so bile sinonim za superge

Ustvarjalci velikih blagovnih znamk so strmeli k dolgoročnosti in odličnosti. Zgodba je bila zasnovana na podlagi ključnih prednosti. Sledili so trendom, se učili in prilagajali trgu, niso pa izgubili povezanosti s svojimi kupci. Dihali so z njimi in poskrbeli, da ti v vsakem trenutku čutijo njihov DNK. Tako so kupci začeli storitev ali izdelek neposredno povezovati z blagovno znamko. Celo do te mere, kot se spomnimo nekateri, da so bile na primer adidaske sinonim za vse superge.

Večletna prizadevanja, ki presegajo štetje nakupov

Prepoznavnost blagovne znamke se ne zgodi čez noč. Tudi s preprosto marketinško ali oglasno kampanjo ne. Močna ozaveščenost o blagovni znamki je rezultat večkratnih prizadevanj, ki presegajo štetje nakupov. Dvig prepoznavnosti blagovne znamke le z oglaševanjem na Facebooku ne obrodi sadov. Kupci se ob tem ne osredotočajo na blagovno znamko, temveč na izdelek, oglas pa nima dolgoročnega vpliva na kupce.

Torej bodite oseba, ne podjetje. Vprašajte se, kaj sporočate svojemu novemu najboljšemu prijatelju. Če mu boste »težili« le s prodajo, ga boste dolgočasili, če pa se boste od svojega bistva preveč odmaknili, ne bo vedel, zakaj se je v osnovi začel družiti z vami. Zato predstavite svoje podjetje, za kaj se zavzemate, kaj delate dobro, s kom se družite, kako govorite in kaj radi delate. Če ste družinsko podjetje, predstavite družino. Če ste hitro rastoče podjetje, predstavite inovacijo. Če ste velika korporacija, predstavite stabilnost in korenine. Skratka, izrazite podjetje in živite ekstrovertiranost. Ne povezujte se s svojimi kupci le takrat, ko želite prodati, vedno bodite v stiku z njimi. Izkoristite družbena omrežja in druge medije tudi za objave, ki niso neposredno povezane s prodajo vaših izdelkov. S svojimi mediji in kupci ravnajte tako, kot da imate radi družbo in ne le zaslužek. Če boste dali svoji blagovni znamki še osebnost, boste že na cilju. Ste nekdo, ki rad svetuje, nekdo, ki rad pametuje, ste prijazni, vsevedi, imate smisel za umetnost, ste udobni, kakovostni. Lahko ste karkoli, le nudite dodano vrednost in bodite spoštljivi.

 


Sanja Čekić, vodja oddelka za družbena omrežja,

Agencija Lin&Nil – Andreja Jernejčič

 
 
 

Stopite v stik z Andrejo

Pripravljate konferenco za nov izdelek?
Bi radi predstavili svoje podjetje?

Stopite v stik z Andrejo

Vaše dileme bo znala rešiti z znanjem,
bogatimi izkušnjami in svetovanjem.

 
 
 

Medijske objave išče: Kliping, d. o. o., družba za spremljanje in analizo medijev

 
 
 


SLEDITE MI

          

 
 
 
 
STRINJAM SE

Spletna stran uporablja piškotke za boljše delovanje

Z brskanjem po naši spletni strani se strinjate, da lahko uporabljamo piškotke, ki so namenjeni vaši boljši uporabniški izkušnji na naši spletni strani. Za lastne potrebe analitike uporabljamo Google Analytics, ki v ta namen namesti piškotke (izbriši GA piškotke). Več o piškotkih.