Že imate najnovejšo Andrejino knjigo Darilo za čudovito osebo / A gift for a wonderful person? Naročite.

 
 
 

13. feb 2020

5 nasvetov za kreativno pisanje

Kako napisati kreativno vsebino, ki bo pritegnila?

 
 
 

13. feb 2020

5 nasvetov za kreativno pisanje

Kako napisati kreativno vsebino, ki bo pritegnila?

13. feb 2020

Se velikokrat vprašate, kako pripraviti besedilo, ki bo polno ustvarjalnega navdiha? Kako začeti? Kaj upoštevati, da boste počasi, a zagotovo zrasli v maestra, zmožnega dirigirati besedam? Za vas smo pripravili pet osnovnih priporočil, s katerimi boste vsako naslednjo vsebino napisali še boljše in z njo posledično postali samozavestnejši.

 

1. Uporabite prave besede

Z besedo lahko tudi ubiješ, pravijo nekateri in to drži kot pribito. Je pa res, da lahko z besedo prav tako prikličeš pravo uporabnico ali uporabnika, ki se ga želiš dotakniti s svojim sporočilom. Ali ste vedeli, da so besede, ki zvenijo bolj moško, primernejše za ciljno skupino mačov, tiste bolj mehke oziroma cvetlične pa za žensko? Tako tudi številna podjetja izberejo ime izdelka, ki je najbolj primerno. Pri nagovarjanju moške ciljne skupine uporabljajo bolj trde, močne zloge, ki ustvarijo bolj možat pridih: Axe. Tista, ki ciljajo izključno žensko populacijo, pa izberejo bolj nežne in tople besede: Victoria's Secret.

 

2. Delajte odstavke

Strnjeni, daljši odstavki v knjigah ponazarjajo dolge in bolj resne opise osebnosti, predmeta ali prizora. Na ta način se branje bolj »vleče« in s tem pisatelj ustvarja tog oziroma resnoben odlomek.

Knjiga, ki ima kratke odstavke, pa je lahkotnejša za branje. S tem pisatelj pri bralcu narediti vtis, da bere lahko in zabavno čtivo, kar ga bo pustilo v bolj veselem oziroma vedrem razpoloženju. Zato tudi vi razmislite, kakšen pečat želite položiti bralcu v naročje.

 

3. Pazite na ritem

Ritem izhaja iz gr. besede rythmos, pomeni tok oz. gibanje. Pri pisanju ustvarjalnih besedil pa je dober ritem ponazorjen tudi z dolgimi in kratkimi stavki. Sestavite odstavke iz daljših in krajših stavkov, saj se bo besedilo tako bralo lepše. Kot bi brali svojo najljubšo pesem.

 

4. Vadite, saj vaja dela mojstra

»Moje prvo besedilo je bilo najboljše,« se še nikoli ni zgodilo nikomur. S pisanjem kreativnih besedil je enako kot z drugimi opravili; kuhanjem, računanjem, slikanjem, programiranjem. Vsak naslednji izdelek je boljši od prejšnjega. Tako bo tudi pri vašem ustvarjanju besedil. Več, kot boste napisali, več knjig, kot boste prebrali, boljši boste.

Berite knjige vrhunskih oziroma svetovno priznanih pisateljev, ki sčasoma izboljšujejo vaš besedni zaklad in vam vedno dajo misliti. Če boste brali pogodbe, pravne članke, bančne in zavarovalniške dokumentacije, boste »ubili« svojo kreativno žilico. Po drugi strani pa, če boste brali prelahko in nekakovostno čtivo, kot so slabo prevedeni romani, boste ostali na ravni srednješolskega zlaganja besedil.

 

5. Besedilo dajte kritiku v branje

Vsako besedilo dajte v branje in pridobite dodaten pogled. Pa ne svoji mami ali očetu – njima se vse, kar napišete, zdi dobro. Besedilo raje dajte v branje osebi, ki vam bo objektivno povedala, kaj lahko izboljšate. Sčasoma, ko boste napisali številna besedila, se vam bo zgodilo, da vam bo najhujši kritik rekel: »To je tvoja največja mojstrovina ;).«

 

Sanja Čekić, vodja oddelka za družbena omrežja,

Agencija Lin&Nil – Andreja Jernejčič

 
 
 

Stopite v stik z Andrejo

Pripravljate konferenco za nov izdelek?
Bi radi predstavili svoje podjetje?

Stopite v stik z Andrejo

Vaše dileme bo znala rešiti z znanjem,
bogatimi izkušnjami in svetovanjem.

 
 
 

Medijske objave išče: Kliping, d. o. o., družba za spremljanje in analizo medijev

 
 
 


SLEDITE MI

          

 
 
 
 
STRINJAM SE

Spletna stran uporablja piškotke za boljše delovanje

Z brskanjem po naši spletni strani se strinjate, da lahko uporabljamo piškotke, ki so namenjeni vaši boljši uporabniški izkušnji na naši spletni strani. Za lastne potrebe analitike uporabljamo Google Analytics, ki v ta namen namesti piškotke (izbriši GA piškotke). Več o piškotkih.