Intervju v oddaji Zajtrk PR'Andreji: Jelko Kacin, ponedeljek, 17. 8., ob 20. uri na TV Vaš kanal.

 
 
 

17. apr 2020

Kako v času pandemije komunicirati z zaposlenimi?

Komunikacija z zaposlenimi je zelo pomembna.

 
 
 

17. apr 2020

Kako v času pandemije komunicirati z zaposlenimi?

Komunikacija z zaposlenimi je zelo pomembna.

17. apr 2020

Pokličite zaposlenega, bodite pristni, hkrati pa motivacijski

V tem kriznem času, ki ga je s seboj prinesel korona virusa, je komunikacija z zaposlenimi izrednega pomena. Dejstvo je, da je pri zaposlenih trenutno prisotnega veliko strahu in nedorečenosti, prekinjajo se pogodbe, ljudje drugače sprejemajo okoliščine, v ospredju so drugačna čustva. Opazila sem, da je veliko direktorjev in vodij, ki v tem času sploh ne komunicirajo z zaposlenimi, a to je nujno potrebno. Priporočam jutranje ali vsaj tedenske sestanek preko oblik, kot so zoom, viber, skype itd. Občasno pa velja, da posameznike pokličite ali se z njim slišite še individualno, kjer ga lahko več vprašate, kako se počuti, kako je njegova družina. Ključno je, da kot vodja pokažete zanimanje in da vam je mar.

Odkriti in hkrati vzpodbudni

V ospredju je v tem času en bistveni element. To so čustva. Trenutno lahko reagiramo zaradi dogajanja, negotovosti, strahu, slabe volje popolnoma drugače na informacijo, ki jo dobimo. Pomembnejše so nam druge stvari. Prav zaradi tega je komunikacija še kako pomembna. Do zaposlenih bodite odkriti, hkrati pa motivacijski. Ne igrajte – če recimo izgubite pogodbo, povejte odkrito, da niste najboljše razpoloženi, ampak se ne date. Vsi smo ljudje. Bistveno je, da zaposlenim to povemo iskreno, da vam ni vseeno, da vas je strah, ker ste izgubili posel, vseeno pa se trudite, da boste situacijo uredili.

Oddajajte toplino in energijo

Pri pogovarjanju in izvajanju sestankov preko programov in aplikacij, je zelo pomembna neverbalna komunikacija. Na udaru je predvsem zgornji del telesa, torej obrazna mimika, način sedenja, drža in tudi urejenost. Oddajajte toplino. Pazite, kako sedite in gledate v monitor. Ko govorite, odpirajte usta, da vas ljudje lahko slišijo in razumejo. Jasen govor bo pripomogel k boljšemu razumevanju. Predvsem pa izžarevajte pozitivno energijo.

Apel tudi na zaposlene

Ko je kriza, je kriza za vse. Dejstvo je, da so časi težki, a tudi sedaj se od zaposlenih pričakuje, da razumejo situacijo vodstva in njihovih podjetij ter da jih znajo podpreti. V tem času se zelo dobro opazi pripadnost in zavzetost zaposlenega. Tisti, ki to kažejo, imajo veliko večjo perspektivo za naprej. Vodje ne iščejo samo nekoga, da bo delal, ampak jim je pomembna pripadnost zaposlenega.

Andreja Jernejčič, direktorica

Agencija Lin&Nil – Andreja Jernejčič

 
 
 

Stopite v stik z Andrejo

Pripravljate konferenco za nov izdelek?
Bi radi predstavili svoje podjetje?

Stopite v stik z Andrejo

Vaše dileme bo znala rešiti z znanjem,
bogatimi izkušnjami in svetovanjem.

 
 
 

Medijske objave išče: Kliping, d. o. o., družba za spremljanje in analizo medijev

 
 
 


SLEDITE MI

          

 
 
 
 
STRINJAM SE

Spletna stran uporablja piškotke za boljše delovanje

Z brskanjem po naši spletni strani se strinjate, da lahko uporabljamo piškotke, ki so namenjeni vaši boljši uporabniški izkušnji na naši spletni strani. Za lastne potrebe analitike uporabljamo Google Analytics, ki v ta namen namesti piškotke (izbriši GA piškotke). Več o piškotkih.