V poplavi objav na družbenih omrežjih se naše vsebine, ki jih delimo z drugimi uporabniki, lahko hitro zgubijo. Kako pripraviti objavo za Facebook, Instagram, LinkedIn, da bo ta videna in da se bodo uporabniki na njo zagotovo odzvali?
20. avg 2021
Navajamo 5 nasvetov, ki bodo pripomogli k večji opaznosti na družbenih omrežjih.
1. Izberite aktualno temo za objavo
Prvi korak je izbira teme, ki jo želimo komunicirati s svojimi sledilci. Kako jo izbrati? Pri blogerjih, ki jim sledite preverite, kaj so top vsebine, ki jih komunicirajo v zadnjem času. Pri izbiri vam lahko pomaga tudi Google. Kako? Google Trends je priročno orodje, ki nam lahko priskoči na pomoč, kadar smo v dilemi. V orodje vpišemo dve ključni besedi in primerjamo, katera je na spletu bolj obiskana. Če želite na primer govoriti o izbiri primerne obutve za potovanje, najprej preverite, katere besede so na Googlu bolj priljubljene: obutev ali sandali.

2. Video je kralj družbenih omrežij
Brez videa danes enostavno ne gre. Najsodobnejše družbeno omrežje za mlade Tik Tok praktično temelji samo na video vsebinah. Tudi na Facebooku in Instagramu imajo videi večji doseg in boljši ogled. Kadar snemamo video na Tik Tok je vse kar potrebujemo telefon in malce domišljije, saj nam to družbeno omrežje omogoča, da video posnamemo in sestavimo kar na mestu. Kadar želimo ustvariti dober video za druge kanale na preprost in hiter način, pride prav orodje za montažo kratkih video vsebin. Poznamo veliko brezplačnih orodij, ki nam to omogočajo, in sicer: Onlineconverter, Online Video cutter, Moviemaker. Plačljivo, a praktično orodje za urejanje video vsebin je tudi Filmora9.
3. Fotografija, ki pritegne pozornost
Za oblikovanje fotografij je odlična izbira orodje Canva, ki ga lahko uporabljamo tako na računalniku kot tudi na mobilnem telefonu. Na voljo je brezplačna in plačljiva verzija. Uporabnikom omogoča že vnaprej pripravljeno ogrodje za oblikovanje objav za Facebook, Instagram, LinkedIn, FB cover ipd. Prav tako ima nešteto predlog, ki jih lahko uporabimo pri oblikovanju kreative. Omogoča sestavo gifov, videov, animiranih oglasov, kolažev fotografij ipd.

4. Vsebina naj bo privlačna in koristna za bralca
Pri pripravi besedila za objavo se osredotočimo na to, kaj bo imel naš sledilec od tega, če bo pogledal objavo ali kliknil na link. Z vsebino predstavimo rešitev oz. odgovor na vprašanje ali dilemo. Pri tem se ravnamo po 6 ključnih korakih:

Vir: Digital Marketing Institute
5. Organske objave vidi samo do 2 % uporabnikov
Prve objave, ki jih naredimo so pogosto neplačane in imajo določen organski doseg. Kmalu pa ugotovimo, da organsko ne dosežemo prav veliko uporabnikov. Takrat je dobro katero izmed objav tudi oglaševati. Zakaj? Neplačane vsebine v povprečju dosežejo le od 0,5 % do 2 % vseh uporabnikov. Šokantno, kajne? Že s samo 5 ali 10 evri lahko hitro izboljšamo vidnost svojih objav in dosežemo več pravih ljudi.
S privlačno in dosledno komunikacijo bomo izboljšali vidnost svojega podjetja ali znamke na spletu, kar nam bo prineslo boljšo prepoznavnost, povezljivost, navezovanje stikov in prodajo.

Petra Viki Čeru, svetovalka za digitalni piar
Agencija Lin&Nil – Andreja Jernejčič