Že imate zadnjo Andrejino knjigo 10 x 10 zapovedi za uspešen piar in dober javni nastop? Naročite.

 
 
 

10. sep 2021

Piar je tu, je živ, samo prilagodil se je

V nekem obvestilu za javnost je bilo zapisano: »Vstopnice za ogled notranjosti gostinskih lokalov dobite v zdravstvenih domovih in bolnišnicah.« To je le eden izmed humorističnih koronskih zapisov na spletu, kjer jih je v tem korona času veliko.

 
 
 

10. sep 2021

Piar je tu, je živ, samo prilagodil se je

V nekem obvestilu za javnost je bilo zapisano: »Vstopnice za ogled notranjosti gostinskih lokalov dobite v zdravstvenih domovih in bolnišnicah.« To je le eden izmed humorističnih koronskih zapisov na spletu, kjer jih je v tem korona času veliko.

10. sep 2021

V tistih turobnih, resnih, negotovih časih je bil smeh zelo dobrodošel. Da smo se vsaj malo sprostili od vsega. Mnogi so v tem času obupali, piar pa je še vedno tu, še je živ, ni še padel, je svež, mogoče tudi malenkost spremenjen. Tudi v tej, letu in pol trajajoči epizodi, imenovani korona virus, je delal s polno paro, in to počne tudi sedaj. Pripravlja različna obvestila za medije, novinarske konference, srečanja, seminarje, festivale ipd.

Kdo vidi v kristalno kroglo?

Seveda, korona je piar spremenila, to je »en krat ena« oz. drugače se je prilagodil stanju in razmeram. Bo to tudi zaznamovalo njegovo prihodnost? Kristalne krogle nimam pred sabo, se pa v nekaterih delih to zna zgoditi. Sicer ne verjamem, da bi lahko dogodki in novinarske konference v prihodnje potekale prek različnih spletnih aplikacij tako, kot je bila to velikokrat praksa v zadnjem času. Sestanki v živo s klienti pa bi mogoče lahko v prihodnosti zamenjali »virtualni« sestanki. Smešno, komaj sedaj, po vseh teh letih, smo ugotovili, da so lahko sestanki izredno učinkoviti in dobri tudi, če so izvedeni prek spleta. Prihraniš čas npr. za 20, 50 ali pa 200 kilometrsko vožnjo, rezultat oz. učinkovitost pa sta skorajda identična. Ker ni bilo toliko srečanj v živo, smo se z novinarji in uredniki slišali ter jim dajali informacije kar prek elektronske pošte, telefona ali različnih spletnih aplikacij. No, seveda je drugače, tudi mi, svetovalci za odnose z javnostmi, se radi v živo srečamo s predstavniki sedme sile, se z njimi pogovarjamo ... Pa ne le o službi, tudi o drugih rečeh. V teh časih se je res izkazalo, da ljudje ne potrebujemo le pogovora, ampak tudi druženje, vzpodbudne in pozitivne misli, saj so časi negotovi. Odnos in zaupanje boljše gradiš v živo, zato verjamem, da se bodo srečanja v živo, če nas ne bodo spet »zaprli«, vrnila na stara pota.

Kar se Janezek nauči ...

Piar se je iz korone marsikaj naučil. Tako dobrega kot tudi slabega. Nekje sem prebral, da nam je epidemija dala tudi nekatere pozitivne stvari. Je res, da se smešno sliši, ampak, ko začneš malo globlje o tem razmišljati, potem mogoče na koncu celo soglašaš. Verjamem, da bodo nekatere stvari tudi po koncu korone ostale in se ohranile v piaru. Vrnil se bo v stare, a prilagojene tirnice. Ga pa vsekakor čaka svetla prihodnost. Delal bo s polno paro, tako kot je to počel v tem času. Razmere bodo pokazale, kako in na kakšen način. Je pa najbolj pomembno, da se zna, če se seveda želi, piar v vsaki situaciji prilagoditi. Glavnina njegovega delovanja pa verjamem, da bo tudi v naslednjih letih enaka oz. zelo zelo podobna. Saj je kot mačka, ki ima devet življenj. Nič ga ne zaustavi. Ko preletavam humorne zapise o koroni na spletu, mi nasmeh privabi tudi zapis: »Teorija zarote: Mario Galunič je videl v prihodnost. Oddaje, ki jih je vodil: Zoom, Spet doma.« Ja, prav imajo, smeh je pol zdravja. Tudi to obdobje bo šlo mimo, mi pa bomo šli naprej z bogatejšo izkušnjo, novimi spoznanji, predvsem pa upam, da tudi z bolj pozitivno energijo.

 

Aleksander Sašo Avramovič, svetovalec za odnose z javnostmi

Agencija Lin&Nil – Andreja Jernejčič

 
 
 

Stopite v stik z Andrejo

Pripravljate konferenco za nov izdelek?
Bi radi predstavili svoje podjetje?

Stopite v stik z Andrejo

Vaše dileme bo znala rešiti z znanjem,
bogatimi izkušnjami in svetovanjem.

 
 
 

Medijske objave išče: Kliping, d. o. o., družba za spremljanje in analizo medijev

 
 
 


SLEDITE MI

          

 
 
 
 
STRINJAM SE

Spletna stran uporablja piškotke za boljše delovanje

Z brskanjem po naši spletni strani se strinjate, da lahko uporabljamo piškotke, ki so namenjeni vaši boljši uporabniški izkušnji na naši spletni strani. Za lastne potrebe analitike uporabljamo Google Analytics, ki v ta namen namesti piškotke (izbriši GA piškotke). Več o piškotkih.