Že imate najnovejšo Andrejino knjigo Darilo za čudovito osebo / A gift for a wonderful person? Naročite.

 
 
 

Toliko besed za eno kavo

Ko v lokalu naročim belo kavo brez pene in poudarim z veliko mleka, dobim v večini vse prej kot to. Dobim jo s peno in pojasnilom, da drugače ni šlo, da malo pene že ne škodi ...Ko želim večjo skodelico, se izgovarjajo, da je nimajo. Ali pa trdijo, da je bela kava, a je niso natočili do vrha skodelice, ker bi se lahko polila. Toliko besed, energije in slabe volje zaradi ene kave.
 
 
 

Toliko besed za eno kavo

Toliko besed za eno kavo

Ko v lokalu naročim belo kavo brez pene in poudarim z veliko mleka, dobim v večini vse prej kot to. Dobim jo s peno in pojasnilom, da drugače ni šlo, da malo pene že ne škodi ...Ko želim večjo skodelico, se izgovarjajo, da je nimajo. Ali pa trdijo, da je bela kava, a je niso natočili do vrha skodelice, ker bi se lahko polila. Toliko besed, energije in slabe volje zaradi ene kave.

Ključno vlogo pri strežbi in nasploh v gostinstvu igra komuniciranje z gosti. Kave so podobne, ampak ko se odločimo, kje jo bomo spili, je odločilen dejavnik prijazno osebje. Zagotovo se vsakdo spomni kakšne natakarice ali natakarja, ki je bil/a posebno ustrežljiv/a, vedno nasmejan/a, zgovoren/a in hiter/a. Ključen za dobro postrežbo je odnos do gosta.

 

Celoten članek:

 
 
 

Stopite v stik z Andrejo

Pripravljate konferenco za nov izdelek?
Bi radi predstavili svoje podjetje?

Stopite v stik z Andrejo

Vaše dileme bo znala rešiti z znanjem,
bogatimi izkušnjami in svetovanjem.

 
 
 

Medijske objave išče: Kliping, d. o. o., družba za spremljanje in analizo medijev

 
 
 


SLEDITE MI

          

 
 
 
 
STRINJAM SE

Spletna stran uporablja piškotke za boljše delovanje

Z brskanjem po naši spletni strani se strinjate, da lahko uporabljamo piškotke, ki so namenjeni vaši boljši uporabniški izkušnji na naši spletni strani. Za lastne potrebe analitike uporabljamo Google Analytics, ki v ta namen namesti piškotke (izbriši GA piškotke). Več o piškotkih.