8. avg 2019
Priročniki so in morajo biti predvsem funkcionalni. Niso namenjeni 'larpurlartističnemu' bralnemu raziskovanju in odstiranju pomenov, temveč učinkoviti ad hoc rabi. Avtorica je s svojo zadnjo knjigo dokazala, da tudi ta žanr odlično razume. To podpira njen priročnik 10 x 10 zapovedi za uspešen piar in dober javni nastop. Z natančno premišljenim konceptom, jasnimi pasusi, pravimi poudarki in - kar je tudi pomembno - dobrim oblikovanjem, ki podpira njegovo učinkovitost. Priročnik je, kot pravi avtorica, skupek 'check list' (sam dodajam par excellence), ko želimo pravilno in dobro nagovoriti svoje javnosti, bodisi medijsko bodisi tisto, pred katero se postavimo v soju takšnih ali drugačnih žarometov. Razumljivo - piar in nastop sta njeni specialiteti. Zato so vsi nasveti pravo bogastvo: usmerjajo strategijo, podpirajo načrtovanje in so prva pomoč ter opora pri sami izvedbi. Kajti Andreja črpa iz lastne prakse; ima dobre vpoglede v izvajanje kompleksnih komunikacijskih akcij. Kot svetovalka za piar obvlada vse izboljšave, kako že obstoječe