Izšla je nova knjiga Andreje: Biblija uspešnega piara.

Zagotovite si  svoj izvod uspešnice TUKAJ.

 
 
 

Mnenja o knjigi Kako uspešno sodelovati z mediji

Bralci knjige Kako uspešno sodelovati z mediji so zapisali svoje vtise ob branju.

 
 
 
 
Razvrsti po:
 
  • 5. sep 2017

    Peter Frankl

    Delovno mesto: direktor in glavni urednik
    Podjetje: Časnik Finance
    Vsak menedžer, vsak, ki službeno komunicira, tako navzven kot tudi znotraj organizacije oziroma podjetja, naj seže po pričujočem priročniku kolegice Andreje Jernejčič. Lažje mu bo. Bolj učinkovit bo, manj časa in živcev bo izgubljal. Če želite biti učinkoviti – pa le k branju. Zelo je koristno in – priročno.
    Vsak menedžer, vsak, ki službeno komunicira, tako navzven kot tudi znotraj organizacije oziroma podjetja, naj seže po pričujočem priročniku kolegice Andreje Jernejčič. Lažje mu bo. Bolj učinkovit bo, manj časa in živcev bo izgubljal. Če želite biti učinkoviti – pa le k branju. Zelo je koristno in – priročno.
     
  • 5. sep 2017

    Dr. Danica Purg

    Delovno mesto: direktorica in dekanja
    Podjetje: IEDC – Poslovne šole Bled
    Zelo koristno in uporabno delo!
    Zelo koristno in uporabno delo!
     
  • 5. sep 2017

    Aleksander Mervar

    Delovno mesto: direktor
    Podjetje: ELES
    Biblija o piaru, ki ne sme manjkati v podjetju
    Biblija o piaru, ki ne sme manjkati v podjetju
     
  • 5. sep 2017

    Dr. Dejan Verčič

    Delovno mesto: profesor in vodja Centra za marketing in odnose z javnostmi
    Podjetje: Fakulteta za družbene vede
    Andreja Jernejčič je svoje bogate izkušnje na področju vodenja odnosov z javnostmi v Sloveniji popisala v knjigi, ki je zanimivo branje tako za poznavalce kot tudi za tiste, ki se šele učijo.
    Andreja Jernejčič je svoje bogate izkušnje na področju vodenja odnosov z javnostmi v Sloveniji popisala v knjigi, ki je zanimivo branje tako za poznavalce kot tudi za tiste, ki se šele učijo.
     
  • 5. sep 2017

    Mag. Ivan Simič

    Delovno mesto: davčni svetovalec
    Brez te knjige in v njej enostavno in jasno zapisanih navodil avtorice bodo imeli veliko težav, s to knjigo pa so lahko zmagovalci.
    Brez te knjige in v njej enostavno in jasno zapisanih navodil avtorice bodo imeli veliko težav, s to knjigo pa so lahko zmagovalci.
     
  • 5. sep 2017

    Jure Ugovšek

    Delovno mesto: MBA, novinar in urednik
    Podjetje: časopis Finance
    Medijski svet bi bil boljši, če bi piarovci vzeli to knjigo v roke.
    Medijski svet bi bil boljši, če bi piarovci vzeli to knjigo v roke.
     
  • 5. sep 2017

    Franci Pliberšek

    Delovno mesto: generalni direktor
    Podjetje: MIK Celje
    Vsekakor je pred vami delo, ki bi ga moral imeti na svoji knjižni polici v pisarni vsak direktor in vodja marketinškega in komunikacijskega
    Vsekakor je pred vami delo, ki bi ga moral imeti na svoji knjižni polici v pisarni vsak direktor in vodja marketinškega in komunikacijskega
     
  • 5. sep 2017

    Tanja Dominko

    Delovno mesto: novinarka
    Podjetje: Radio Ognjišče
    Knjiga je zadela žebljico na glavico. Upam, da jo bo veliko ljudi vzelo v roke in prebralo ter se po njej ravnalo.
    Knjiga je zadela žebljico na glavico. Upam, da jo bo veliko ljudi vzelo v roke in prebralo ter se po njej ravnalo.
     
  • 5. sep 2017

    Sebastjan Jeretič

    Delovno mesto: svetovalec za strateško komuniciranje, direktor
    Podjetje: Neurovirt
    Knjiga je obvezno čtivo tudi za vse menedžerje, da jim bo jasno, kaj vse za njihovo podobo počnejo njihovi piarovci. Vsekakor pomemben prispevek h komunikacijski stroki v Sloveniji.
    Knjiga je obvezno čtivo tudi za vse menedžerje, da jim bo jasno, kaj vse za njihovo podobo počnejo njihovi piarovci. Vsekakor pomemben prispevek h komunikacijski stroki v Sloveniji.
     
  • 5. sep 2017

    Jani Muhič

    Delovno mesto: voditelj informativnih oddaj
    Podjetje: POP TV

    Kapo dol. Izkušnje, primeri, usmeritve ... Ko bi jo le vsi piarovci prebrali ... Čestitam.

    Kapo dol. Izkušnje, primeri, usmeritve ... Ko bi jo le vsi piarovci prebrali ... Čestitam.

     
 
 
 
 
Razvrsti po:
 
  • 5. mar 2014

    Božidar Novak

    Delovno mesto: predsednik
    Podjetje: Zbornica za odnose z javnostmi Slovenije

    Andrejkin Priročnik za uspešno sodelovanje z novinarji nam razkrije drobne trike, ki jh mora obvladati vsak, ki se gre posle, ne samo tisti, ki so jim odnosi z javnostmi poklic. Izvirno, profesionalno in hudomušno. Vanj je vložila mnogo več kot profesionalnost: čustva, energijo, sebe in izkušnje.

    Andrejkin Priročnik za uspešno sodelovanje z novinarji nam razkrije drobne trike, ki jh mora obvladati vsak, ki se gre posle, ne samo tisti, ki so jim odnosi z javnostmi poklic. Izvirno, profesionalno in hudomušno. Vanj je vložila mnogo več kot profesionalnost: čustva, energijo, sebe in izkušnje.

     
  • 5. mar 2014

    Janez Škrabec

    Delovno mesto: direktor
    Podjetje: Riko

    Knjigo Andreje Jernejčič toplo pozdravljam ne le zato, ker v njej z bralci deli svoje bogate izkušnje in drobne skrivnosti uspešnega sodelovanja z mediji, temveč tudi zato, ker osvetljuje pomen tvornega, spoštljivega in profesionalnega sodelovanja med novinarji, piarovci in vodilnimi v podjetjih ter organizacijah.

    Knjigo Andreje Jernejčič toplo pozdravljam ne le zato, ker v njej z bralci deli svoje bogate izkušnje in drobne skrivnosti uspešnega sodelovanja z mediji, temveč tudi zato, ker osvetljuje pomen tvornega, spoštljivega in profesionalnega sodelovanja med novinarji, piarovci in vodilnimi v podjetjih ter organizacijah.

     
  • 5. mar 2014

    Robert Škrjanc

    Delovno mesto: novinar
    Podjetje: Radio Slovenija

    Kratko, jasno in jedrnato. Pravi priročnik za »telebane«. Morda bi bilo dobro, da bi novinarji knjižico imeli s seboj in jo na kakšni novinarski konferenci dali našim sogovornikom kot darilo in poduk, kako se to dela.

    Kratko, jasno in jedrnato. Pravi priročnik za »telebane«. Morda bi bilo dobro, da bi novinarji knjižico imeli s seboj in jo na kakšni novinarski konferenci dali našim sogovornikom kot darilo in poduk, kako se to dela.

     
  • 5. mar 2014

    dr. Gregor Virant

    Delovno mesto: nekdanji minister za javno upravo

    Politik, ki želi, da bi ga javnost poznala takšnega, kakršen v resnici je, mora imeti »žilico« za komuniciranje ali dobrega piarovca. Še bolje je, če ima oboje. Priročnik mag. Andreje Jernejčič ponuja vrsto enostavnih in učinkovitih receptov za dobro sodelovanje z mediji. Če jih bodo politiki in piarovci upoštevali, jim bo lepše na svetu.

    Politik, ki želi, da bi ga javnost poznala takšnega, kakršen v resnici je, mora imeti »žilico« za komuniciranje ali dobrega piarovca. Še bolje je, če ima oboje. Priročnik mag. Andreje Jernejčič ponuja vrsto enostavnih in učinkovitih receptov za dobro sodelovanje z mediji. Če jih bodo politiki in piarovci upoštevali, jim bo lepše na svetu.

     
  • Miloš Čirič

    Delovno mesto: lobist

    Knjigo bi lahko nekoliko za šalo imenovali tudi »piarovski kuharski priročnik za vsakdanjo rabo«.

    VEČ

    Avtorica je obdelala ključna področja, s katerimi se srečujejo ljudje, ki se ukvarjajo z odnosi z javnostmi (in kdo se ne), in jih začinila z opisom lastnih izkušenj in pogledov. Teorije je dodala toliko, kot je nujno potrebno, in se raje osredotočila na praktične napotke. Knjiga, ki bo zapolnila praznino na tem področju. Pohvalno ...

     
  • 4. apr 2014

    mag. Natalija Postružnik

    Delovno mesto: predsednica uprave
    Podjetje: Slovensko društvo za odnose z javnostmi

    Recept za uspeh: Malo pikrosti, veliko izkušenj, praktičnih nasvetov in različnih pogledov. Iz prve roke in osebnih izkušenj. Nujno za začetnike, izziv in preizkus lastnega ravnanja za izkušene. Priporočam.

    Recept za uspeh: Malo pikrosti, veliko izkušenj, praktičnih nasvetov in različnih pogledov. Iz prve roke in osebnih izkušenj. Nujno za začetnike, izziv in preizkus lastnega ravnanja za izkušene. Priporočam.

     
  • 4. apr 2014

    mag. Robert Rolih

    Delovno mesto: marketinški svetovalec in direktor
    Podjetje: Uspeh

    Knjiga Andreje Jernejčič je vredna zlata za vsakogar, ki se ukvarja z odnosi z javnostmi. Pokaže ti, kako razmišljajo in delujejo novinarji ter te vodi po vseh pasteh, ki jih lahko srečaš pri delu z mediji. Odlično in predvsem uporabno branje.

    Knjiga Andreje Jernejčič je vredna zlata za vsakogar, ki se ukvarja z odnosi z javnostmi. Pokaže ti, kako razmišljajo in delujejo novinarji ter te vodi po vseh pasteh, ki jih lahko srečaš pri delu z mediji. Odlično in predvsem uporabno branje.

     
  • 4. apr 2014

    Luka Dekleva

    Delovno mesto: namestnik glavnega in odgovornega urednika
    Podjetje: Stryria

    Piar in novinarstvo sta na dveh bregovih. Prvi služijo delodajalcu, drugi javnosti. Prav pa je, da se oboji poznajo. In knjiga skuša prikazati prav to: dva svetova. Kar ji uspeva, saj je avtorica živela na obeh »planetih«. A kot pove že naslov, je knjiga predvsem ali samo čtivo za vse, ki si želijo delati v odnosih z javnostmi.

    Piar in novinarstvo sta na dveh bregovih. Prvi služijo delodajalcu, drugi javnosti. Prav pa je, da se oboji poznajo. In knjiga skuša prikazati prav to: dva svetova. Kar ji uspeva, saj je avtorica živela na obeh »planetih«. A kot pove že naslov, je knjiga predvsem ali samo čtivo za vse, ki si želijo delati v odnosih z javnostmi.

     
  • 4. apr 2014

    Igor Jurič

    Delovno mesto: novinar in voditelj
    Podjetje: TV Slovenija

    Avtorici je uspelo napisati knjigo, ki bi jo po mojem mnenju moral na mizi imeti vsak »piarovec«. Knjigo namreč odlikuje vsaj dvoje: jasno in jedrnato ter podkrepljeno s konkretnimi primeri opisuje stvari, ki jih mora znati vsak, ki se ukvarja z odnosi z javnostmi. 

    VEČ

     

    Poleg tega me je knjiga prepričala še z razumevanjem, ki ga avtorica pokaže za nas, novinarje, in naravo našega dela. Dejansko nismo tečnobe ali »zmaji, ki bi bruhali ogenj« in komaj čakali, da uničimo sogovornika. Želimo samo maksimalno dobro opravljati svoje delo, tako kot naši sogovorniki. Knjiga to zelo dobro pove, saj ima avtorica tudi sama novinarske izkušnje.

     
  • 4. apr 2014

    dr. Danica Purg

    Delovno mesto: direktorica
    Podjetje: IEDC – Poslovne šole Bled

    Sodobna podjetja in druge organizacije morajo, če hočejo biti uspešne, nenehno inovirati in hkrati izobraževati svoje zaposlene, vse več pa se jih zaveda tudi pomena komuniciranja z najrazličnejšimi skupinami déležnikov, vštevši medije, na katere se osredotoča pričujoči priročnik.

    VEČ



    Avtorica opisuje temeljne prvine uspešnega sodelovanja z mediji in opozarja na najpogostejše spodrsljaje, oboje pa slikovito ponazarja s praktičnimi primeri.

     
  • 4. apr 2014

    dr. Anton Grizold

    Delovno mesto: redni profesor
    Podjetje: FDV

    Ta knjiga pomeni izviren pristop k tradicionalni obravnavi in razumevanju kompleksnega področja odnosov z javnostmi v Sloveniji in je nedvomno dobrodošlo berilo za vse, ki se srečujejo z mediji ali na tem področju strokovno delujejo.

    Ta knjiga pomeni izviren pristop k tradicionalni obravnavi in razumevanju kompleksnega področja odnosov z javnostmi v Sloveniji in je nedvomno dobrodošlo berilo za vse, ki se srečujejo z mediji ali na tem področju strokovno delujejo.

     
  • 4. apr 2014

    Vinko Globokar

    Delovno mesto: glasbenik

    Zvedel sem veliko novega. Sicer me ne zanima pomoč novinarjem za moje ustvarjanje, ampak se strinjam, da bi bilo koristno, da ljudje spoznajo mehanizme promocije in prodaje umetnosti.

    Zvedel sem veliko novega. Sicer me ne zanima pomoč novinarjem za moje ustvarjanje, ampak se strinjam, da bi bilo koristno, da ljudje spoznajo mehanizme promocije in prodaje umetnosti.

     
  • 4. apr 2014

    Nenad Vučič

    Delovno mesto: samostojni novinar

    Andrejo poznam kot osebo, ki si pri delu postavlja visoke standarde. Ker pozna dobro tudi novinarje, ustrezno poskrbi za informiranost, ne glede na vrsto medija, ki ga pokriva novinar, obenem pa pazi na raven nastopa zastopanih oseb. Te številne koristne primere in nasvete pa – kar je res potrebno in pohvalno – deli tudi širše.

    Andrejo poznam kot osebo, ki si pri delu postavlja visoke standarde. Ker pozna dobro tudi novinarje, ustrezno poskrbi za informiranost, ne glede na vrsto medija, ki ga pokriva novinar, obenem pa pazi na raven nastopa zastopanih oseb. Te številne koristne primere in nasvete pa – kar je res potrebno in pohvalno – deli tudi širše.

     
  • 23. apr 2014

    Zoran Janković

    Delovno mesto: župan
    Podjetje: Mestna občina Ljubljana

    Kdor želi s predstavniki medijev dobro sodelovati, predvsem pa v svojih nastopih ohraniti kredibilnost, naj izjav in stališč ne prilagaja trenutnim razmeram in občinstvu, saj bo tako prej ali slej prišel v nasprotje s samim sabo. Verjamem, da se zmeraj najbolj obrestujejo odprtost, resničnost in konsistentnost.

    Kdor želi s predstavniki medijev dobro sodelovati, predvsem pa v svojih nastopih ohraniti kredibilnost, naj izjav in stališč ne prilagaja trenutnim razmeram in občinstvu, saj bo tako prej ali slej prišel v nasprotje s samim sabo. Verjamem, da se zmeraj najbolj obrestujejo odprtost, resničnost in konsistentnost.

     
 
 
 

Stopite v stik z Andrejo

Pripravljate konferenco za nov izdelek?
Bi radi predstavili svoje podjetje?

Stopite v stik z Andrejo

Vaše dileme bo znala rešiti z znanjem,
bogatimi izkušnjami in svetovanjem.

 
 
 
 
STRINJAM SE

Spletna stran uporablja piškotke za boljše delovanje

Z brskanjem po naši spletni strani se strinjate, da lahko uporabljamo piškotke, ki so namenjeni vaši boljši uporabniški izkušnji na naši spletni strani. Za lastne potrebe analitike uporabljamo Google Analytics, ki v ta namen namesti piškotke (izbriši GA piškotke). Več o piškotkih.