NOVO! Knjigi: Popoln javni nastop in Za zmago na odru
Knjiga: 10 x 10 zapovedi za uspešen piar in dober javni nastop
Zvočna knjiga: Biblija uspešnega piara
Knjiga: Biblija uspešnega piara
Knjiga: Uspešno sodelovanje z mediji (razprodano)
Knjiga: Skrivnosti javnega nastopanja (razprodano)
5. sep 2017
Delovno mesto: | direktor in glavni urednik |
Podjetje: | Časnik Finance |
5. sep 2017
Delovno mesto: | direktorica in dekanja |
Podjetje: | IEDC – Poslovne šole Bled |
5. sep 2017
Delovno mesto: | direktor |
Podjetje: | ELES |
5. sep 2017
Delovno mesto: | profesor in vodja Centra za marketing in odnose z javnostmi |
Podjetje: | Fakulteta za družbene vede |
5. sep 2017
Delovno mesto: | davčni svetovalec |
5. sep 2017
Delovno mesto: | MBA, novinar in urednik |
Podjetje: | časopis Finance |
5. sep 2017
Delovno mesto: | generalni direktor |
Podjetje: | MIK Celje |
5. sep 2017
Delovno mesto: | novinarka |
Podjetje: | Radio Ognjišče |
5. sep 2017
Delovno mesto: | svetovalec za strateško komuniciranje, direktor |
Podjetje: | Neurovirt |
5. sep 2017
Delovno mesto: | voditelj informativnih oddaj |
Podjetje: | POP TV |
Kapo dol. Izkušnje, primeri, usmeritve ... Ko bi jo le vsi piarovci prebrali ... Čestitam.
Kapo dol. Izkušnje, primeri, usmeritve ... Ko bi jo le vsi piarovci prebrali ... Čestitam.
5. mar 2014
Delovno mesto: | predsednik |
Podjetje: | Zbornica za odnose z javnostmi Slovenije |
Andrejkin Priročnik za uspešno sodelovanje z novinarji nam razkrije drobne trike, ki jh mora obvladati vsak, ki se gre posle, ne samo tisti, ki so jim odnosi z javnostmi poklic. Izvirno, profesionalno in hudomušno. Vanj je vložila mnogo več kot profesionalnost: čustva, energijo, sebe in izkušnje.
Andrejkin Priročnik za uspešno sodelovanje z novinarji nam razkrije drobne trike, ki jh mora obvladati vsak, ki se gre posle, ne samo tisti, ki so jim odnosi z javnostmi poklic. Izvirno, profesionalno in hudomušno. Vanj je vložila mnogo več kot profesionalnost: čustva, energijo, sebe in izkušnje.
5. mar 2014
Delovno mesto: | direktor |
Podjetje: | Riko |
Knjigo Andreje Jernejčič toplo pozdravljam ne le zato, ker v njej z bralci deli svoje bogate izkušnje in drobne skrivnosti uspešnega sodelovanja z mediji, temveč tudi zato, ker osvetljuje pomen tvornega, spoštljivega in profesionalnega sodelovanja med novinarji, piarovci in vodilnimi v podjetjih ter organizacijah.
Knjigo Andreje Jernejčič toplo pozdravljam ne le zato, ker v njej z bralci deli svoje bogate izkušnje in drobne skrivnosti uspešnega sodelovanja z mediji, temveč tudi zato, ker osvetljuje pomen tvornega, spoštljivega in profesionalnega sodelovanja med novinarji, piarovci in vodilnimi v podjetjih ter organizacijah.
5. mar 2014
Delovno mesto: | novinar |
Podjetje: | Radio Slovenija |
Kratko, jasno in jedrnato. Pravi priročnik za »telebane«. Morda bi bilo dobro, da bi novinarji knjižico imeli s seboj in jo na kakšni novinarski konferenci dali našim sogovornikom kot darilo in poduk, kako se to dela.
Kratko, jasno in jedrnato. Pravi priročnik za »telebane«. Morda bi bilo dobro, da bi novinarji knjižico imeli s seboj in jo na kakšni novinarski konferenci dali našim sogovornikom kot darilo in poduk, kako se to dela.
5. mar 2014
Delovno mesto: | nekdanji minister za javno upravo |
Politik, ki želi, da bi ga javnost poznala takšnega, kakršen v resnici je, mora imeti »žilico« za komuniciranje ali dobrega piarovca. Še bolje je, če ima oboje. Priročnik mag. Andreje Jernejčič ponuja vrsto enostavnih in učinkovitih receptov za dobro sodelovanje z mediji. Če jih bodo politiki in piarovci upoštevali, jim bo lepše na svetu.
Politik, ki želi, da bi ga javnost poznala takšnega, kakršen v resnici je, mora imeti »žilico« za komuniciranje ali dobrega piarovca. Še bolje je, če ima oboje. Priročnik mag. Andreje Jernejčič ponuja vrsto enostavnih in učinkovitih receptov za dobro sodelovanje z mediji. Če jih bodo politiki in piarovci upoštevali, jim bo lepše na svetu.
Delovno mesto: | lobist |
Knjigo bi lahko nekoliko za šalo imenovali tudi »piarovski kuharski priročnik za vsakdanjo rabo«.
Avtorica je obdelala ključna področja, s katerimi se srečujejo ljudje, ki se ukvarjajo z odnosi z javnostmi (in kdo se ne), in jih začinila z opisom lastnih izkušenj in pogledov. Teorije je dodala toliko, kot je nujno potrebno, in se raje osredotočila na praktične napotke. Knjiga, ki bo zapolnila praznino na tem področju. Pohvalno ...
4. apr 2014
Delovno mesto: | predsednica uprave |
Podjetje: | Slovensko društvo za odnose z javnostmi |
Recept za uspeh: Malo pikrosti, veliko izkušenj, praktičnih nasvetov in različnih pogledov. Iz prve roke in osebnih izkušenj. Nujno za začetnike, izziv in preizkus lastnega ravnanja za izkušene. Priporočam.
Recept za uspeh: Malo pikrosti, veliko izkušenj, praktičnih nasvetov in različnih pogledov. Iz prve roke in osebnih izkušenj. Nujno za začetnike, izziv in preizkus lastnega ravnanja za izkušene. Priporočam.
4. apr 2014
Delovno mesto: | marketinški svetovalec in direktor |
Podjetje: | Uspeh |
Knjiga Andreje Jernejčič je vredna zlata za vsakogar, ki se ukvarja z odnosi z javnostmi. Pokaže ti, kako razmišljajo in delujejo novinarji ter te vodi po vseh pasteh, ki jih lahko srečaš pri delu z mediji. Odlično in predvsem uporabno branje.
Knjiga Andreje Jernejčič je vredna zlata za vsakogar, ki se ukvarja z odnosi z javnostmi. Pokaže ti, kako razmišljajo in delujejo novinarji ter te vodi po vseh pasteh, ki jih lahko srečaš pri delu z mediji. Odlično in predvsem uporabno branje.
4. apr 2014
Delovno mesto: | namestnik glavnega in odgovornega urednika |
Podjetje: | Stryria |
Piar in novinarstvo sta na dveh bregovih. Prvi služijo delodajalcu, drugi javnosti. Prav pa je, da se oboji poznajo. In knjiga skuša prikazati prav to: dva svetova. Kar ji uspeva, saj je avtorica živela na obeh »planetih«. A kot pove že naslov, je knjiga predvsem ali samo čtivo za vse, ki si želijo delati v odnosih z javnostmi.
Piar in novinarstvo sta na dveh bregovih. Prvi služijo delodajalcu, drugi javnosti. Prav pa je, da se oboji poznajo. In knjiga skuša prikazati prav to: dva svetova. Kar ji uspeva, saj je avtorica živela na obeh »planetih«. A kot pove že naslov, je knjiga predvsem ali samo čtivo za vse, ki si želijo delati v odnosih z javnostmi.
4. apr 2014
Delovno mesto: | novinar in voditelj |
Podjetje: | TV Slovenija |
Avtorici je uspelo napisati knjigo, ki bi jo po mojem mnenju moral na mizi imeti vsak »piarovec«. Knjigo namreč odlikuje vsaj dvoje: jasno in jedrnato ter podkrepljeno s konkretnimi primeri opisuje stvari, ki jih mora znati vsak, ki se ukvarja z odnosi z javnostmi.
Poleg tega me je knjiga prepričala še z razumevanjem, ki ga avtorica pokaže za nas, novinarje, in naravo našega dela. Dejansko nismo tečnobe ali »zmaji, ki bi bruhali ogenj« in komaj čakali, da uničimo sogovornika. Želimo samo maksimalno dobro opravljati svoje delo, tako kot naši sogovorniki. Knjiga to zelo dobro pove, saj ima avtorica tudi sama novinarske izkušnje.
4. apr 2014
Delovno mesto: | direktorica |
Podjetje: | IEDC – Poslovne šole Bled |
Sodobna podjetja in druge organizacije morajo, če hočejo biti uspešne, nenehno inovirati in hkrati izobraževati svoje zaposlene, vse več pa se jih zaveda tudi pomena komuniciranja z najrazličnejšimi skupinami déležnikov, vštevši medije, na katere se osredotoča pričujoči priročnik.
Avtorica opisuje temeljne prvine uspešnega sodelovanja z mediji in opozarja na najpogostejše spodrsljaje, oboje pa slikovito ponazarja s praktičnimi primeri.
4. apr 2014
Delovno mesto: | redni profesor |
Podjetje: | FDV |
Ta knjiga pomeni izviren pristop k tradicionalni obravnavi in razumevanju kompleksnega področja odnosov z javnostmi v Sloveniji in je nedvomno dobrodošlo berilo za vse, ki se srečujejo z mediji ali na tem področju strokovno delujejo.
Ta knjiga pomeni izviren pristop k tradicionalni obravnavi in razumevanju kompleksnega področja odnosov z javnostmi v Sloveniji in je nedvomno dobrodošlo berilo za vse, ki se srečujejo z mediji ali na tem področju strokovno delujejo.
4. apr 2014
Delovno mesto: | glasbenik |
Zvedel sem veliko novega. Sicer me ne zanima pomoč novinarjem za moje ustvarjanje, ampak se strinjam, da bi bilo koristno, da ljudje spoznajo mehanizme promocije in prodaje umetnosti.
Zvedel sem veliko novega. Sicer me ne zanima pomoč novinarjem za moje ustvarjanje, ampak se strinjam, da bi bilo koristno, da ljudje spoznajo mehanizme promocije in prodaje umetnosti.
4. apr 2014
Delovno mesto: | samostojni novinar |
Andrejo poznam kot osebo, ki si pri delu postavlja visoke standarde. Ker pozna dobro tudi novinarje, ustrezno poskrbi za informiranost, ne glede na vrsto medija, ki ga pokriva novinar, obenem pa pazi na raven nastopa zastopanih oseb. Te številne koristne primere in nasvete pa – kar je res potrebno in pohvalno – deli tudi širše.
Andrejo poznam kot osebo, ki si pri delu postavlja visoke standarde. Ker pozna dobro tudi novinarje, ustrezno poskrbi za informiranost, ne glede na vrsto medija, ki ga pokriva novinar, obenem pa pazi na raven nastopa zastopanih oseb. Te številne koristne primere in nasvete pa – kar je res potrebno in pohvalno – deli tudi širše.
23. apr 2014
Delovno mesto: | župan |
Podjetje: | Mestna občina Ljubljana |
Kdor želi s predstavniki medijev dobro sodelovati, predvsem pa v svojih nastopih ohraniti kredibilnost, naj izjav in stališč ne prilagaja trenutnim razmeram in občinstvu, saj bo tako prej ali slej prišel v nasprotje s samim sabo. Verjamem, da se zmeraj najbolj obrestujejo odprtost, resničnost in konsistentnost.
Kdor želi s predstavniki medijev dobro sodelovati, predvsem pa v svojih nastopih ohraniti kredibilnost, naj izjav in stališč ne prilagaja trenutnim razmeram in občinstvu, saj bo tako prej ali slej prišel v nasprotje s samim sabo. Verjamem, da se zmeraj najbolj obrestujejo odprtost, resničnost in konsistentnost.
Pripravljate konferenco za nov izdelek?
Bi radi predstavili svoje podjetje?
Vaše dileme bo znala rešiti z znanjem,
bogatimi izkušnjami in svetovanjem.
Spletna stran uporablja piškotke za boljše delovanje
Z brskanjem po naši spletni strani se strinjate, da lahko uporabljamo piškotke, ki so namenjeni vaši boljši uporabniški izkušnji na naši spletni strani. Za lastne potrebe analitike uporabljamo Google Analytics, ki v ta namen namesti piškotke (izbriši GA piškotke). Več o piškotkih.