Že imate najnovejšo Andrejino knjigo Darilo za čudovito osebo / A gift for a wonderful person? Naročite.

 
 
 

7. dec 2017

Trgovina z nasmehom

V trgovine ne zahajam prav pogosto, a kadar se odpravim, takrat izberem trgovino, v kateri so bili najbolj prijazni prodajalci.

 
 
 

7. dec 2017

Trgovina z nasmehom

V trgovine ne zahajam prav pogosto, a kadar se odpravim, takrat izberem trgovino, v kateri so bili najbolj prijazni prodajalci.

7. dec 2017

Najlepši vtis sem dobila v eni od novo postavljenih trgovin Interspar pred nekaj meseci. Izredno prijazen prodajalec, ko odideš z nasmehom in se veseliš, da se še kdaj vrneš. Minilo je pol leta in vnovič priložnost, da skočim v to trgovino. Z veseljem, saj je bil vtis prijeten. In kaj doživim: ko zložim polno stvari, me namesto prijaznega fanta, ki se mi je vtisnil v spomin s prijaznostjo, z ljubeznivostjo, s smislom za humor in hitrostjo, pozdravi površno mlada gospa, ki je kazala, da ji je vse, kar dela, odveč. To bi mogoče še lahko prenesla, če ne bi na koncu doživela njeno aroganco. Ko zlagam stvari v vrečko, za mano sta stali že dve osebi, je postala še osorna. Nekdo, ki stoji za menoj, vpraša: »Ali ne more gospa že plačati in se umakniti?« Prodajalka mu odvrne, da verjetno ne. Ob tem me gleda, kako zlagam v vrečke, ne da bi pomagala. Ko jo prosim, ker imam pruh, če mi nekdo lahko pomaga nesti do avta, ki je tik pred vhodom, rešitve ne najde, ker ni nikogar, ki bi lahko pomagal. Odvrtel se mi je film, gospa je blizu zgodbe mlade praktikantke v Mercatorjevem centru ob Šmartinski cesti, ki se je enkrat tako jezila in jezikala, predvsem pa me kar okregala, da sem ji rekla, da tega ne dovoljujem, da sem vseeno kupec in mi tega ni treba poslušat.
Dejstvo je, da se to lahko zgodi vsakomur kjerkoli. Kupci pogosto obiščemo trgovino in jo izbiramo, se zanje mnogokrat odločamo zaradi ljudi, njihove komunikacije, prijaznosti, ustrežljivosti. Ko smo se o tem pogovarjali v družbi, mi je ena opisala primer: Z možem sva stala v trgovini in res sva postala že slabe volje, ker je bila tako dolga vrsta. Ampak, ko sem prišla na vrsto, prepričana, da bom prodajalcu povedala, da se tako ne dela, je dejal ves prijazen: »Gospa, vidite, kako hitim, res se trudim in mi je žal, da ste tako dolgo čakali. Ampak sedaj sva pa hitra,« jo pogleda, se nasmeje in ona meni: »No, kako naj se človek jezi nanj, ko je bil pa tako prijazen? Genij.«
Ljudje smo različne volje, to je dejstvo. Veliko bolj nestrpni, če se nam mudi ali zamujamo ali pa lačni. Ampak s pravo komunikacijo mnogo ljudi doseže veliko več. Marsikdaj mi kakšen prodajalec reče, ko so na izobraževanju, da ne vedo, kako reagirati ali kaj reči, ne, da nočejo, ne vedo, kaj naj naredijo. Preprosto ne znajo odreagirati, kaj narediti s človekom, ki se jezi na blagajni, ker ni dobil nekega popusta in mu cena ne odgovarja, ker mu ne smem dati brezplačne vrečke. Obrazložim jim, da se velikokrat reši vse s prijaznostjo, toplino in preprosto z odgovorom. Vsi smo samo ljudje, vsi imamo kakšen slab dan ali dober dan. Vendar pa pričakujemo, da vsi tisti, ki imajo opravka z ljudmi znajo obnašati in pogovarjati z ljudmi. Ljudje prenesemo nevednost, opravičilo, zelo težko pa aroganco in vzvišenost.
mag. Andreja Jernejčič

 

Celoten članek:

 
 
 

Stopite v stik z Andrejo

Pripravljate konferenco za nov izdelek?
Bi radi predstavili svoje podjetje?

Stopite v stik z Andrejo

Vaše dileme bo znala rešiti z znanjem,
bogatimi izkušnjami in svetovanjem.

 
 
 

Medijske objave išče: Kliping, d. o. o., družba za spremljanje in analizo medijev

 
 
 


SLEDITE MI

          

 
 
 
 
STRINJAM SE

Spletna stran uporablja piškotke za boljše delovanje

Z brskanjem po naši spletni strani se strinjate, da lahko uporabljamo piškotke, ki so namenjeni vaši boljši uporabniški izkušnji na naši spletni strani. Za lastne potrebe analitike uporabljamo Google Analytics, ki v ta namen namesti piškotke (izbriši GA piškotke). Več o piškotkih.